اقیانوس را نشانم بده

(0)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
201

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقیانوس را نشانم بده

انتشارات خزه منتشر کرد:
وقتی داستان های کتاب اقیانوس را نشانم بده برای اولین بار در نشریات منتشر شد، ریموند کارور در موردشان گفت: «این داستان ها ماندگار خواهند شد.» تقریبا دو دهه ی بعد، موقعی که این داستان ها قالب کتاب به خود گرفتند، معلوم شد که پیش بینی کارور درست بوده است؛ اقیانوس را نشانم بده با نام اصلی «شایلو و چند داستان دیگر» به ذهن و خاطره ی دوستداران جدی ادبیات پیوست و جایزه ی مهم و معتبر پناهمینگوی را در سال ۱۹۸۳ به دست آورد. همچنین نامزد جایزه ی پن/فاکنر و جایزه ی ملی حلقه ی منتقدان کتاب شد و به فهرست نهایی جایزه ی ملی کتاب راه یافت.
بابی آن مسون، متولد اول مه ۱۹۴۰ در کنتاکی آمریکا، رمان نویس، نویسنده ی داستان کوتاه ، مقاله نویس و منتقد ادبی است که در کارنامه اش بیش از ده عنوان کتاب دیده می شود. این نویسنده ی کهنه کار همچنان در پیرانه سری می نویسد و جدیدترین کتابش در سال ۲۰۲۰ به چاپ رسیده است، اما هنوز هم پراستقبال ترین و ماندگارترین اثر او همین مجموعه داستان اقیانوس را نشانم بده به شمار می رود و پس از آن هم کتاب خاطراتش که در سال ۲۰۰۰ نامزد نهایی جایزه ی پولیتزر شد.
اقیانوس را نشانم بده، اولین اثر از بابی آن مسون است که به زبان فارسی ترجمه و منتشر می شود.
ساندرا گاهی اوقات شب ها صدای روباه ها را می شنود که زوزه های تهدیدآمیزشان در تپه می پیچد. ناگهان سه توله روباه را می بیند که زیر نور ماه کامل مانند رقاصان زیر نورافکن ها، بازی می کنند. هفته ی گذشته هم صدایی مثل فریاد وحشت زده ی کودکی را شنیده بود. صدای یک گربه ی وحشی بود، صدای جیغ مانند دلهره آوری که هیجان و اشتیاق حیوان برای شکار را نشان می دهد و ساندرا اکنون هرشب برای شنیدنش گوش تیز می کند. به ذهنش خطور می کند که اهمیتی نمی دهد اگر گربه ی وحشی، اردک هایش را ببرد. آنها می توانند پیشکش ساندرا به گربه ی وحشی باشند.
- از متن کتاب
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی