در ستایش سکوت

(2)
نویسنده:

310,000ریال

279,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1335

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در ستایش سکوت

انتشارات دنگ منتشر کرد:
سکوت چیست؟
کجا پیدا می شود؟
چرا اکنون مهم تر از همیشه است؟
در سال 1993، ارلینگ کاگه، کاوشگر نروژی، در پنجاه روز قاره ی جنوبگان را طی کرد و اولین نفری شد که به تنهایی به قطب جنوب رسید. در این کتاب، کاگه با تأملاتی حیرت انگیز و متحول کننده، به اکتشاف سکوت پیرامون ما، سکوت درون ما و همچنین سکوتی که باید ایجاد کنیم، می پردازد. کاگه با بازگو کردن تجارب خود و به میان کشیدن مشاهدات شاعران، هنرمندان و کاشفان، به ما نشان می دهد چرا سکوت برای سلامتی و خوشبختی ضروری است و چگونه می تواند درهای شگفتی و قدردانی را باز کند.
نفس عمیقی بکشید و آماده شوید تا خود را در سکوت غرق کنید.
قطب جنوب شما جایی آن بیرون است.
این کتاب به اَشکال مختلف سکوت هم در اطراف و هم در درون ما می پردازد، و برای یافتن سکوت در میان وقفه ها و فرصت های بی پایان حواس پرتی، راه حل هایی پیش روی مان می گذارد. کاگه در کتاب در ستایش سکوت از فلسفه، علم، و تجربه ی شخصی می گوید و حقایق کهن را یادآور می شود.
حرف زدن و گوش دادن به موسیقی ممکن است درها را بگشاید؛ در عین حال ممکن است همان درها را روی چیزهای ضروری ببندد. اگر شریک زندگی تان وقتی ساکتید نتواند شما را بفهمد، آیا وقتی چیزی می گویید، فهمیدن تان برایش سخت تر نمی شود؟ به نظر من که این طور است. در هر حال، شاعران و نویسندگان و موسیقیدان ها عمدتاً واژه های مناسب برای
حرف زدن با معشوق را بیان کرده اند؛ پس احتمال اینکه معشوق شما همان واژه های به دقت سنجیده ی شما را قبلاً، شاید حتی در قالبی بهتر، شنیده باشد خیلی بالاست. همان طورکه مولانای عارف نوشته است:
چند خموش می کنم سوی سکوت می روم
هوش مرا به رغم من ناطق راز می کنی
- از متن کتاب
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی