30بوک
کتاب عمومی
سیاست
عمومی
مبارزه برای حزبی پرولتری

مبارزه برای حزبی پرولتری

(0)
نویسنده:
مترجم:

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
236

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مبارزه برای حزبی پرولتری

انتشارات طلایه پرسو منتشر کرد:
در آستانه جنگ دوم جهانی دولت ایالات متحده فشارهایش علیه شهروندان، اقشار جامعه و سازمان هایی که مخالف آن جنگ بودند را تشدید کرد تا مقاومت ها علیه ورودش به جنگ را از سر راهش بردارد. این فشارها بر احزاب سیاسی و تشکلات کارگران اثر گذاشتند.
در این کتاب، رهبری انقلابی مراحل مبارزه ی سیاسی پیروزمندی را در «حزب کارگران سوسیالیست» در جهت مقابله با آن فشارهای فزاینده ی امپریالیستی تشریح می کند. او می نویسد:
"ما برای حزبی مبارزه می کنیم که ترکیب اش و برنامه اش پرولتری باشد و در جنبش تودهای کارگران ریشه داشته باشد." جیمز پی کانن، آوریل 1940
مبارزه برای حزبی پرولتری، به گفته ی لئون تروتسکی، "نوشته ی یک رهبر اصیل کارگران" است. "اگر حاصل این بحث فقط تولید این سند می شد، بازهم ضرورتش قابل توجیه می بود." نوشته ها و استنتاجات تروتسکی از آن مبارزه در کتاب در دفاع از مارکسیسم که انتشارات پاث فایندر چاپ کرده ثبت شده اند. این دو کتاب همسو و متمم همدیگرند.
جیمز پی کانن از رهبران بنیان گذار حزب کمونیست در ایالات متحده و در سال 1922 عضو کمیته اجرائی بین الملل کمونیست بود. او تا سال 1953 به عنوان دبیر سراسری حزب کارگران سوسیالیست انجام وظیفه کرد و تا زمان فوتش در سال 1974 صدر سراسری حزب بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی