30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
ابتکار گورخر خالخالی

ابتکار گورخر خالخالی

(0)

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
287

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ابتکار گورخر خالخالی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
ورود مخترعی اعجوبه به شهری کوچک به برخورد میان دو جهان منجر میشود : (منطق و نظم ) از یک سو و ( خلاقیت و حساسیت) از سوی دیگر. نویسنده در اینجا می پرسد : (آیا باید این دو جهان را مقابل یکدیگر قرار داد؟) رافائل ژیوردانو در رمان جدیدش از خواننگان دعوت می کند حد و مرزهای خود را بشکنند تا بهبود یابند... مانند گورخر.
ایزابل مورن-لاپرس
رافائل ژیوردانو در رمان جدیدش به هر کدام از ما هدیه ای زیبا و ارزشمند پیشکش می کند : میل به جسارت و زندگی را بیشتر زیستن . او به ما گوید همه مان استعداد هایی داریم حتی استعداد های در پستو مانده؛ و تکینگی داریم و معدود انسان هایی که در میان یاران موافق جایگاهشان را در زندگی پیدا کرده اند، فقط تکینگی شان را تصدیق و باور کرده اند. این گونه، همه چیز ممکن میشود، زیرا شانس در دورنما و همراه همیشگی ماست.
این رمان نمایشی است از شخصیت های رنگارنگ پر شور و حساس، تله ها و شگفتی ها، اختراعات جادویی و شاعرانه، ناملایمات زندگی و عشق هنر رهایی از موانع و رهایی از ترس با جرئت و جسارت ...رمان دجدید ژیوردانور از ما می خواهد زندگی را زنده تر زندگی کنیم و فلسفه ابتکاری گورخر را چراغ راهمان کنیم : (جسارت سری)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی