30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
بودن در عصر پیچیدگی و ابهام

بودن در عصر پیچیدگی و ابهام

(0)

870,000ریال

783,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
912

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بودن در عصر پیچیدگی و ابهام

انتشارات میلکان منتشر کرد:
کتاب بودن در عصر پیچیدگی و ابهام باورها و رفتارهای بدیهی ما را زیر سؤال می‌برد و به ما می‌آموزد چگونه برخلاف غریزه و عادت‌های ریشه‌دارمان که در طول تاریخ شکل گرفته‌اند، شکوفاشدن، لذت‌بردن و سبکِ دیگری از بودن در این دنیای پیچیده را تجربه کنیم. این کتاب پاسخی عجیب و دور از انتظار به سؤال‌های زمانه‌ی ماست. کتابی متفاوت و هیجان‌انگیز که یک بار می‌خوانیم و بارها به تأمل درباره‌ی آن می‌نشینیم.
مجله‌ی فوربز این کتاب را یکی از برترین کتاب‌های رهبری در سال 2019 معرفی کرده است. جنیفر گاروی دانش‌آموخته‌ی دانشگاه هاروارد، صاحب شرکت «کالتیویتنگ لیدرشیپ» و استاد سابق دانشگاه جرج میسن است که سال‌ها مشاور و مربی مدیران و شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت، ویکی‌پدیا، نوارتیس و... بوده است.
او در برهه‌ای از زندگی که در فرجامی نامعلوم با سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کرده و خودش غرق در پیچیده‌ترین روزهای زندگی‌اش بوده است، به نگارش این کتاب و قلم‌فرسایی درباره‌ی پیچیدگی و همزیستی شاد با آن پرداخت است؛ شاید با این احساس که این کتاب آخرین اثر ماندگار زندگی‌اش باشد.
جنیفر به طرز هنرمندانه‌ای انبوهی از بهترین تئوری‌های رهبری و روانشناسی را در این نوشتار کوتاه جمع کرده و آن‌ها را با یکدیگر تلفیق کرده است. به قول باب کیگان، روانشناس مشهور و استاد برجسته‌ی دانشگاه هاروارد: «نمی‌دانم جنیفر چگونه این حجم از بینش‌های خردمندانه را در این نوشتار مختصر جا داده است.»
به قول واس ناراسیمان، مدیرعامل شرکت داروسازی نوارتیس، «همراه شدن با این کتاب بهترین سفری است که یک مدیر می‌تواند طی کند».
«جنیفر گاروی در کتاب بودن در عصر پیچیدگی و ابهام به شرح مهارت‌های کلیدی می‌پردازد: گوش‌دادن و یاد‌گرفتن، مخالفت‌کردن برای بسط و گسترش‌دادن مسائل و راه‌حل‌هایی که باعث عمیق‌ترشدن داستان‌ها می‌شوند. کاش همه‌ی آدم‌های دنیا که بخشی از دنیای پیچیده‌ی امروز هستند این کتاب را بخوانند؛ چون در دنیای امروز همگی باوجود اینکه بیش از قبل به هم وصل هستیم، قطبی‌شده‌ایم و دچار انواع سوگیرهای ذهنی.»
ـ دایان تنگ، معاون مدیرعامل گوگل
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی