پیش به سوی جلو

(0)
نویسنده:

3,000,000ریال

2,700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
124

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پیش به سوی جلو

انتشارات منوچهری منتشر کرد:
درس هایی از هوارد شولتز
1. مهم ترین قدم در ایجاد وفاداری مشتری، تمرکز بر برانگیختن احساسات او است. صاحبان کسب وکارهای کوچک باید تلاش کنند که مشتریان به محصولات و کالاهای آن ها علاقه مند شوند. برای انگیزه دادن به خودتان و کارمندانتان، آدابی را رعایت کنید که همان هیجان و سرمایه احساسی را بازگرداند که در ابتدای شکل گیری ایده کسب وکارتان داشتید.
٢. به تیم خودتان بگویید که می خواهید مردم از کالای شما چه چیزی را حس کنند و در این باره با آن ها گفت وگو کنید. اینکه مشتری نسبت به کالاها یا خدمات شما چه احساسی دارد و روابط احساسی که درنتیجه آن شکل می گیرد، بر بازگشت مجدد او به سوی شما به شدت تأثیرگذار است. باید لحظات متعالی برای مشتری ایجاد کنید. تجربه ای که به مشتری ارائه می کنید، باید پیامی باشد که هر برندی در خود دارد. این ها همگی شکل دهنده ارزش پیشنهادی به مشتری هستند.
٣. نمی توانید فقط منتظر باشید که مشتری خودش به سوی شما بیاید. باید تلاش کنید سبک زندگی مشتری را تعیین کرده و کسب وکار یا محصول خودتان را با زندگی او هماهنگ کنید. یکی از روش هایی که استارباکس برای ورود به سبک زندگی مشتری از آن استفاده کرده، اپلیکیشن مخصوص استارباکس است که از این طریق پیشنهادهای خود را به مشتری می فرستد و او را درگیر می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی