منشا

(1)
نویسنده:

1,650,000ریال

1,485,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
95

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب منشا

انتشارات منوچهری منتشر کرد:
رابرت لنگدان استاد نمادشناسی و پیکره شناسی دانشگاه هاروارد به موزه فوق مدرن گوگنهایم می رسد تا در در یک برنامه شرکت کند، برنامه رونمایی از اکتشافی که «چهره علم را برای همیشه تغییر خواهد داد». میزبان برنامه ادموند کرش است؛ یک میلیاردر و آینده گرای چهل ساله که نوآوری های پیشرفته و خیره کننده و همچنین پیش بینی های جسورانه اش او را به یک چهره جهانی مبدل کرده است. کرش که دو دهه پیش یکی از اولین دانشجویان لنگدان در دانشگاه هاروارد بوده است، می خواهد از یک اکتشاف شگفت رونمایی کند. اکتشافی که قرار است به دو سوال اساسی آدمی پاسخ دهد.
شب اجرای برنامه، لنگدان و چند صد نفر دیگر از مهمانان خود را اسیر یک ارائه کاملا منحصر به فرد می یابند که بعدا لنگدان متوجه می شود، برنامه بیش از آنچه که فکرش را می کرده جنجالی است. اما برنامه ای که با آن دقت و ظرافت طراحی و هماهنگ شده بود به ناگاه به یک فاجعه مبدل می شود و اکتشاف گرانبهای ادموند کرش در مرز میان زوال ابدی پس و پیش می رود. لنگدان که متحیر از اتفاقات پیش آمده با تهدیدی غریب الوقوع دست و پنجه نرم می کند، از سر ناچاری از بیلبائو می گریزد. آمبرا ویدال مدیر زیبای موزه گوگنهایم که با ادموند کرش برای هماهنگی کارهای برنامه ی جنجالی کار می کرده نیز همراه لنگدان است. آن ها به دنبال تجسسی خطرناک به بارسلونا فرار می کنند تا مکان یک رمز سری را که پرده از اکتشاف ادموند بر می دارد، پیدا کنند.
با گذر از مسیر مبهم تاریخ و ادیان افراطی، لنگدان و ویدال می بایست دشمن بی رحم را کنار بزنند؛ دشمنی که به نظر تمام قدرتش از داخل خود قصر سلطنتی اسپانیا تامین می شود ... و برای ساکت کردن ادموند کرش هیچ چیز جلودارش نیست. به دنبال بقایایی که باهنر مدرن و نمادهای مبهم نشانه گذاری شده اند، لنگدان و ویدال مدارکی را پیدا می کنند که آن ها را با اکتشاف هولناک ادموند کرش و یک حقیقت مهیج رو به رو می کند؛ حقیقتی که برای مدت ها است ما را گمراه کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی