30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

(0)
نویسنده:

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2278

علاقه مندان به این کتاب
29

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

انتشارات نون منتشر کرد:
لیز بوربو نویسندۀ مشهور کانادایی‌تبار است که کتاب‌هایش در حوزۀ توسعۀ فردی تا کنون به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده‌ و در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفته است. او بنیان‌گذار مؤسسۀ «به ندای درونت گوش کن»، از مشهورترین مدارس توسعۀ فردی، در کِبکِ کانادا است.
«یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم» به‌نوعی سبک تدریس لیز بوربو را نشان می‌دهد. او معتقد است کلید خوشبختی در این است که خود را همان‌طور که هستیم بپذیریم، دست از سرزنش خود یا انتقاد از دیگران برداریم و یاد بگیریم به احساسات و عواطفمان گوش بدهیم. به یاری این کتاب، شما تفاوت میان پذیرش و تسلیم را درک خواهید کرد و همچنین به معنای حقیقی عشق بی‌قیدوشرط پی خواهید برد، موضوعی که غالباً با ازخودگذشتگی، ترحم یا شیدایی اشتباه گرفته می‌شود.
این کتاب دربارۀ روابط، تله‌های عاطفی، ترس‌ها و سوگ‌ها است و به شما در طول زندگی‌تان کمک خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم 

کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

دنیا مکانی پیچیده و پر از افراد مختلف است که همه سعی می‌کنند آنچه را در اطرافشان می‌گذرد درک کنند. ممکن است ناخودآگاه جهان بینی خود را به اطرافیان تحمیل کنیم با این تصور که دیدگاه ما مهم‌تر، روشن‌تر یا درست‌تر از دیدگاه‌های متفاوت دیگران است. اما «پذیرش» بخش مهمی از زندگی هر انسانی است. پذیرفتن این‌که دیگران ممکن است نظری مخالف با ما داشته باشند کار بسیار دشواری است. لیز بوربو کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم را در سال 2016 منتشر کرد تا ما را نسبت به اشتباهمان آگاه کند و پذیرش را به ما یاد بدهد.

معرفی کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم اثر لیز بوربو

کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم اثر لیز بوربو با ترجمۀ مطهره حیدری، کتابی کاربردی دربارۀ روابط، تله‌های عاطفی، ترس‌ها و سوگ‌ها است. این کتاب یک راهنمای ارزشمند برای به صلح رسیدن با خود و دیگران محسوب می‌شود. هر کسی در مورد دنیا و زندگی دیدگاه خودش را دارد اما مشکل این است که تعداد کمی از مردم می‌پذیرند که دیدگاهشان نسبت به درک جهان ممکن است اشتباه باشد و یا حتی دیدگاه و درک خود شما هم ممکن است اشتباه باشد. توانایی پذیرش افراد دیگر همانگونه که هستند بر روی همه چیز در زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت. این پذیرش باعث می‌شود روابط سالم‌تری داشته باشید، در محیط کار بتوانید حرفه‌ای‌تر عمل کنید و بر روی دیگران و اطرافیانتان تأثیر مثبتی بگذارید. چیزی قدرتمند در ایجاد ارتباط با فردی وجود دارد که شما را همانگونه که هستید می‌پذیرد. لیز بوربو با داستان‌ها و روش‌های روانشناسانه به شما نشان می‌دهد که چطور دیگران را همانطور که هستند بپذیرید و تبدیل به فرد قدرتمندی شوید.

خلاصه کتاب

لیز بوربو 25 سال مدرس مبحث عشق بی‌حدومرز بوده است و همیشه در کارگاه‌ها و کنفرانس‌هایش بر روی کلمۀ «پذیرش» تأکید کرده و کتاب‌ها و مقاله‌های بسیاری در این مورد نوشته است. پذیرش مفهومی است که به ما کمک می‌کند به عشق بی‌ حدومرز برسیم. کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم در واقع کتابی دربارۀ مفهوم پذیرش در موقعیت‌های گوناگون و به ویژه موقعیت‌های ناخوشایند و نامطلوب است. کتاب مملو از تمرین‌های مختلف است تا به شما کمک کند پیام‌های ایگوی درونتان را نادیده بگیرید و هر چه بیشتر تمرین کنید پذیرش برایتان راحت‌تر و سریع‌تر پیش خواهد رفت.

لیز بوربو در کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم ابتدا داستان ملاقات با مراجعانش را شرح می‌دهد و بعد در انتهای جلسه به شما یادآوری می‌کند که چه چیزهایی از این فصل یاد گرفتید. مثلاً در فصل اول شما یاد می‌گیرید که: «فقط صحبت کردن دربارۀ موقعیتی که داریم کافی نیست بلکه باید منشا مشکل اصلی را پیدا کنیم و اگر این مشکل به فرد یا افراد دیگری هم مربوط می‌شود باید از او به‌ طور مستقیم بپرسیم تا بفهمیم او هم در این موقعیت چه احساسی دارد؟ به علاوه، باید به روشنی بدانیم که در برابر این مشکل چه می‌خواهیم. بهتر است که مشکلات را یکی یکی بررسی کنیم. اگر بخواهیم که اوضاع مطابق خواستۀ ما پیش برود نشان دهندۀ میل ما به کنترل است و تا زمانی که آن را رها نکنیم چیزی تغییر نمی‌کند.»

خواندن کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شاید شما هم حس کرده باشید که دیگران مدام سعی دارند شما را تغییر دهند، اما تابه‌حال به خودتان دقت کرده‌اید؟ شما چقدر دیگران را همان‌طور که هستند پذیرفته‌اید؟ با خواندن کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم می‌توانید به جواب این سؤالات برسید.

درباره نویسنده کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

کتاب محکم در آغوشم بگیر

لیز بوربو در سال 1941 به دنیا آمد و اکنون 81 ساله است. او یکی از بهترین معلمان در زمینۀ بهبود عاطفی و یکی از مشهورترین مدرسان توسعۀ شخصی است. او بنیانگذار مدرسۀ بین‌المللی «به بدنت گوش کن» است که در این مدرسه به طور اختصاصی به مسائل مربوط به رشد شخصی و خودیاری می‌پردازند. او اصالتاً اهل کانادا است و آن‌جا تحقیقات علمی‌اش را در زمینۀ انرژی زیستی و روانشناسی آغاز کرد. این دانشمند و دکتر استدلال می‌کند که نه تنها مشکلات و گرفتاری‌های ما در زندگی به دلیل دیدگاه‌های نادرست از جهان و افکار اشتباه ظاهر می‌شود بلکه تمام بیماری‌های ما از جمله بیماری‌های غیرقابل درمان‌مان، ریشه در همین دیدگاه نادرست دارند. لیز بوربو معتقد است بیماری‌های ما فقط علائمی هستند که به ما می‌گویند افکار اشتباهی داریم. لیز کار خود را در سال 1966 از یک شرکت بین‌المللی آغاز کرد و تا سال 1982 توانست مدیر این شرکت شود. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش کلاس‌هایی با بیش از 40 هزار شرکت‌کننده برگزار کرد تا به مردم یاد بدهد چطور پتانسیل خود را کشف کنند. از سال 1988 لیز 17 کتاب نوشته که تمام این‌ کتاب ها پس از انتشار فوراً پرفروش شدند و به چند زبان ترجمه شده‌اند.

امتیازات

کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5  را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

خوانایی کتاب و روان بودن 
لیز بوربو در کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم مشاوره‌هایش با مراجعین را برای خوانندگان نوشته است تا به آن‌ها پذیرش را یاد بدهد. لیز که طی سفرهای مختلف در کشورهای مختلف کارگاه‌های زیادی برگزار کرده به این نتیجه رسید که انسان‌ها فارغ از نژاد، فرهنگ، سن،‌ شغل و مذهب همیشه به دنبال یک عشق بی قید و شرط هستند برای همین کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم را نوشت تا به بررسی مفاهیم خانواده، مشکلات درونی اعضای خانواده و پذیرش بپردازد. 

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مژده نجاری
    • پاسخ به نظر

    برای من کتابی در حد میانه بود. خیلی از توضیحات تکرار مکررات بود و هدف بنیادین همون اصل پذیرفتن رویدادهای زندگی و نَفسمون بود که به صورت داستانی و مشاورگونه بهش پرداخته شده بود.

  • تصویر کاربر

    • مهسا حسن زاده
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو خیلی دوست داشتم نکاتی که گفته میشه واقعا کمک کننده ست. خوبیش این بود که در پایان هر فصل چکیده ای از نکات مهم اون فصل گذاشته شده بود برای جمع بندی و مرور و فراموش نکردن نکات مهم. میشه همیشه برگشت و اون تکاتو مرور کرد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی