30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
رهبران تحولگرا و کارآفرین چگونه رهبری می کنند

رهبران تحولگرا و کارآفرین چگونه رهبری می کنند (بهارسبز)

(0)

3,890,000ریال

3,501,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
340

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهبران تحولگرا و کارآفرین چگونه رهبری می کنند

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
جف بزوس: هر کاری که شروع کرده‌ام، نخست کوچک بوده است. آمازون را با ده نفر شروع کردم؛ امروز، نیم میلیون کارمند دارد. گویی همین دیروز بود. خودم بسته‌ها را به‌اداره‌ی پست می‌بردم و آرزوی من این بود که روزی بتوانم یک جرثقیل کوچک برای جابه‌جایی بار بخرم.
بسیاری از مواقع برای چیزهایی که بدون تجربه و آزمون، آن‌ها را از زندگی کنار گذاشته‌ یا نادیده گرفته‌ایم تأسف می‌خوریم؛ مسیرهایی که در آن‌ها گام نگذاشته‌ایم.
ریچارد برانسون: هرگز با ایده‌ی کسب سود وارد کاری نمی‌شوم که ریسک بالایی دارد. به‌طور کلی، اگر بتوانید در حوزه‌ای بهترین باشید، هم هزینه‌های مربوط را می‌توانید تأمین کنید، هم سود خواهید کرد.
اُپرا وینفری: هر کسی باید تلاش کند تا در کارِ خود بی‌نظیر باشد. اگر وقت خود را صرف کنید تا ببینید دیگران چه می‌کنند، فرصت را از دست می‌دهید. من باید سعی کنم هر روز بهتر از روز قبلِ خود باشم، نه آنکه خود را با دیگران مقایسه کنم. لزومی ندارد خودم را با دیگران مقایسه کنم.
وارن بافِت: به‌دنبال شغلی باشید که اگر نیازی هم به‌آن نداشته باشید آن را رها نکنید. به‌دنبال شغلی باشید که به‌آن عشق بورزید.
کِن گریفین: قواعد بازار به‌ندرت خطا می‌کنند. سوابق تاریخی، مملو از داستان کسانی است که «زرنگ‌تر از بازار» هستند، اما تمام هست و نیست خود را از دست داده‌اند. اگر سرمایه‌گذاری می‌کنید و نتیجه نمی‌گیرید باید کمی به‌عقب برگردید و از خودتان بپرسید: «در این موقعیت چه نکته‌ای وجود دارد که متوجه آن نیستم؟» در تاریخ مسائل مالی، شکست مربوط به‌افرادی است که به‌قواعد بازار توجه کافی ندارند.
اِریک اشمیت: لازم است در آغاز هر شغلی، در کاری متخصص شوید، به‌طوری که دیگران برای کمک و راهنمایی به‌سراغ شما بیایند. وقتی در زمینه‌‌‌ای صاحب دانش و صلاحیت کافی شدید، مهارت‌ها و اعتباری که در آن حوزه کسب می‌کنید، به‌شما کمک می‌کنند تا بتوانید در زمینه‌های دیگر نیز دانش و تخصص خود را گسترش دهید.
جِینی رومِتی: من همیشه بر این باور بوده‌ام هر موقعیتی که در آن قرار دارید، فرصتی است برای یادگیری. هنگام استخدام افراد، مهم‌ترین خصوصیت آن ها برای من، کنجکاوی آن‌هاست.
ایندرا نویی: اگر مایل باشید بابت امتیازاتی که به‌دست می‌آورید، هزینه‌ی لازم را پرداخت کنید، شما هم می‌توانید به‌تمام دستاوردهایی برسید که من رسیده‌ام.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی