فهرست مهمانان

(0)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
298

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فهرست مهمانان

انتشارات روزگار منتشر کرد:
در یکی از جزایر ایرلند، مهمانان گرد هم آمده تا پیوند زوجی جوان را جشن بگیرند. عروسی باهوش و بلندپرواز که صاحب یک نشریه دیجیتال است و داماد که مردی جذاب و از ستارگان تلویزیون می باشد. مراسمی به غایت مجلل و در خور دو سلبریتی که نظیرش را فقط می توان در مجلات دید. قرار است همه چیز بی عیب و نقص برگزار شود. اما بعد از سر و نوشیدنی و شروع میهمانی، تنفر و حسادت ها در هم می آمیزد و با فریاد گوشخراش خدمتکاری که مدعی است جسدی بیرون عمارت دیده، همه چیز دگرگون می شود. اما جسد متعلق به کیست؟ و چه کسی و به چه علت او را به قتل رسانده است؟
لوسی فولی رمان نویس بریتانیایی متولد 1986 لندن، دانش آموخته ادبیات در دانشگاه دورهام انگلستان، سال ها بعنوان ویراستار متون داستانی در صنعت نشر مشغول بکار بود. تا اینکه در سال 2015 اولین رمان خود را به چاپ رساند و در نهایت با انتشار دو رمان جنایی معمایی، جشن شکار (2019) و فهرست میهمانان (2020) به شهرت رسید. آثار او به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده اند.
...
اتفاقی که برای ساقدوش عروس افتاد تقصیر من است. باید متوجه می شدم. می دانستم دارد اتفاقی می افتد و در رفتار آن دختر مشکلی هست. امروز صبح که صبحانه اش را بردم فهمیدم. در طول مراسم خودش را حفظ کرد، با این که از ظاهرش معلوم بود می خواهد از آنجا بزند بیرون و فرار کند. البته پس از آن سعی کردم چشم از او برندارم. اما کلی کار دیگر نیز روی سرم ریخته بود: مهمان ها خیلی عجول و گستاخ بودند، نمی توانستند صبر کنند یک مشت بچه مدرسه ای و دانش آموز که به تعطیلات تابستانی آمده اند و به سختی می شود کنترلشان کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی