قدرت درآمد غیر فعال

(0)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
263

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت درآمد غیر فعال

انتشارات فکر سبز منتشر کرد:
درآمد همانند خونی در رگ زندگی اقتصادی اشخاص و شرکت ها در جریان است. در عصر حاضر بی پولی برابر است با: ورشکستگی، بی عزتی، درماندگی و شاید مرگ. در روزگاری که تورم به صورت افسار گسیخته در حرکت است، زندگی
به واسطه یک منبع درآمد یا امکان پذیر نیست یا بسیار سخت خواهد بود.
به دلایل زیر باید یک سبد درآمدی تشکیل دهید:
1. ممکن است درآمدی که از راه حقوق و حضور فیزیکی بدست می آورید کفاف مخارج زندگی را ندهد.
2. اگر بنا به دلایل قانونی یا غیرقانونی از کار اخراج شده اید و یا قادر به همکاری نیستید، از جریان های نقدی سایر منابع استفاده کنید.
3. اگر یک یا چند منبع درآمدی در معرض خطر قرار گرفت )به علت رکود اقتصادی و سایر مسائل( بتوان از جریان های نقدی سایر منابع استفاده نمود.
یک شخص قادر نخواهد بود 22 ساعت شبانه روز با جسم خود کار کند، و یا براساس حضور فیزیکی در محیط کاری کسب درآمد کند. بنابراین باید تلاش نمود تا از پولی که از فعالیت های سخت و طاقت فرسا و عرق جبین بدست می آید محافظت کرد و همواره بخشی از آن را پسانداز و سرمایه گذاری کرد تا زمینه ساز رفاه بیشتر، آزادی بیشتر و بازنشستگی پیش از موعد گردد.
این کتاب راه های افزایش درآمد و همینطور چگونگی تشکیل یک سبد درآمدی را آموزش می دهد. هدف این است که زمان های زندگی ارزشمند خود را به اندک بهایی نفروشید و با مدیریت درست مهارت های خود چند منبع درآمد غیرفعال ایجاد کنید و از زندگی لذت ببرید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی