قصه های شب برای مدیران موفق

(0)

1,150,000ریال

920,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
311

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه های شب برای مدیران موفق

انتشارات مات منتشر کرد:
هنری مینتزبرگ که دانشمندی پرآوازه است، در چهل و دو مقاله مختصر و حیرت آور، پیچیدگی های مبحث مدیریت را کنار گذاشته و به شکلی خودمانی و قابل درک آن را برای شما توضیح می دهد.
اگر مثل بیشتر مدیرها هستید و به خاطر افکارتان شب ها خواب راحتی ندارید، حالا دیگر می توانید کتابی را بخوانید که مختص شما نوشته شده است. اما در این کتاب خبری از خرگوش سخنگو یا دختر پادشاه نیست. (البته یک گاو در آن وجود دارد، اما نمی تواند بپرد.) هنری مینتزبرگ چهل و دو تا از بهترین پست های وبلاگ پربیننده خود را گلچین کرده و مثل یک معجون به ظاهر پیش پا افتاده ولی در اصل مهم و جدی با چاشنی های گاه و بی گاه افکار کفرآمیز درباره مدیریت، به شما تحویل می دهد.
پیامی که دریافت می کنید این است: مدیران باید از قلعه های خود بیرون بیایند و کشف کنند در قلمرو آنها واقعا چه اتفاقاتی در جریان است. و این مقاله ها نیز مثل قصه های شب واقعی، پر از استعاره و تشبیه هستند. پس خود را آماده کنید تا راهبردهایی مثل علف های هرز پرورش دهید و مثل گاو منظم شوید. افسانه مدیریت رهبر ارکستر را کشف کنید. نقاط ضعف داده های عددی را بیابید. یاد بگیرید چرا کوچک کردن شرکت مثل حجامت است و هیئت شما باید مثل زنبور عمل کند.
مینتزبرگ می نویسد: «فقط سعی کنید آنچه می خوانید شما را عصبانی نکند؛ زیرا معلوم شد که برخی از تکان دهنده ترین ایده های من، در واقع بهترین ایده های من بوده اند: فقط کمی زمان لازم است تا این مسئله آشکار شود.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی