30بوک
عمومی
آموزشی
رشد مهارت های خوانداری و نوشتاری

رشد مهارت های خوانداری و نوشتاری

(0)

420,000ریال

378,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
165

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رشد مهارت های خوانداری و نوشتاری

انتشارات بعثت منتشر کرد:
این کتاب در راستای توضیح مباحث زبان‌آموزی و ارتباط آن با مباحث روان‌شناسی و زبان‌شناسی است که معلمان و اساتید را ملزم به رعایت تمامی جوانب تدریس اعم از جوانب علمی، شناختی، روانی، عاطفی، محیطی و غیره می‌کند. نظر نویسنده در جهت آموزش زبان و مهارت‌های آن از ابتدای تحصیل تا پایان، توجه به شخص دانش‌آموز و مسایل درونی مرتبط با او از جمله انواع هوش است که بخش قابل توجهی از کتاب خود را به شناساندن هوش‌های چند‌گانه و راهبردهای آموزشی مرتبط با آن قرار داده است.
کتاب با مفاهیم کلی زبان و نظریه‌های زبان‌شناختی آغاز شده، سپس زبان عربی و مهارت‌های آن را توضیح داده و بعد از بررسی کامل این مفاهیم به طور مفصل به مهارت‌های خوانداری و نوشتاری و چگونگی تدریس آن‌ها پرداخته است. در بخش آغازین کتاب اهداف یادگیری زبان عربی، اصول تدریس آن بر اساس دو رویکرد کلاسیک و مدرن و معایب و مزایای هر کدام از آن‌ها را بیان کرده سپس با یک دیدگاه زبان‌شناسانه، مهارت‌های چهار‌گانه‌ی زبان، فرایند‌ها و ارتباط میان آن‌ها را شرح داده است و بعد از پایان این بخش سیر تحول و دگرگونی حاصل‌شده در دو مهارت خواندن و نوشتن را بررسی کرده است.
در مرحله‌ی بعدی اقسام خواندن و نوشتن را به صورت موردی وهمچنین توضیحی بیان کرده تا دانش‌آموزان یا زبان‌آموزان با انواع آن دو مهارت آشنا شوند که این امر در رشد مهارت نوشتن و خواندن به آن‌ها بسیار کمک می‌کند. گام بعدی در این کتاب معطوف به تمایل به خواندن و نوشتن شده است که راهکارهایی را در جهت افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به این دو مهارت ارایه می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی