30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
مباحث پیشرفته در داده کاوی

مباحث پیشرفته در داده کاوی

(0)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
95

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مباحث پیشرفته در داده کاوی

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
داده کاوی علم کشف و استخراج اطلاعات مفید از مجموعه های داده ای بزرگ و به عنوان مبحثی نو و میان رشته ای است که با حوزه های آمار، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، بانک اطلاعاتی و مدیریت اطلاعات و شناسایی الگو مرتبط است. طی سال های پس از معرفی اصول اولیه داده کاوی، علاوه بر داده های متنی ذخیره شده در بانک های اطلاعاتی، انواع دیگر داده ها از جمله داده های چندرسانه ای، وب و نمونه های دیگر نیز مورد توجه قرار گرفتند و روش های نوینی برای کاوش آن ها ابداع گردید.
کتاب حاضر، که حاصل انجام پژوهش های متعدد در حوزه های مختلف داده کاوی توسط نگارندگان است، بر نسل جدید روش ها و کاربردهای داده کاوی متمرکز است و در هر فصل، یکی از مهم ترین و پرکاربردترین حوزه های نوین داده کاوی به همراه روش ها و چالش های پیش رو معرفی شده است. همچنین منابع معرفی شده در انتهای هر فصل نیز می تواند به عنوان مرجعی برای پژوهش های تکمیلی در زمینه موضوع های بحث شده، مورد توجه قرار گیرد.
اگرچه مباحث مربوط به نسل جدید روش ها و کاربردهای داده کاوی به صورت پراکنده در مقالات مختلف منتشر شده است، اما فقدان یک منبع جامع و یکپارچه در این خصوص از یک سو و نیاز محققان و دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی به چنین مرجعی از سوی دیگر، مولفان را بر آن داشت تا به تدوین این کتاب همت گمارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی