30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
طراحی و شبیه سازی الکتریکی با ADS

طراحی و شبیه سازی الکتریکی با ADS

(0)

1,850,000ریال

1,665,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
31

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طراحی و شبیه سازی الکتریکی با ADS

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
کتابی که در پیش رو دارید شما را با یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی مدار آشنا می کند. Advanced Design System یا ADS به عنوان شاخص ترین محصول شرکت Keysight EEsof EDA، یک نرم افزار تحلیل Microwave می باشد که ابزار طراحی قدرتمندی را در اختیار مهندسان RF/Microwave، طراحان DSP و طراحان سیگنال ترکیب شده قرار می دهد.
این برنامه شامل کتابخانه ای از قطعات معمول مانند المان های فشرده، خطوط انتقال، Power Splitterها، هایبریدها، دیودها، ترانزیستورها، منابع و غیره است که از آن ها برای ساخت و شبیه سازی یک مدار یا سیستم استفاده می کند. نتایج خروجی هایی مانند پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه ی زمان و توان ورودی خروجی مقایسه ای، در فرم های عددی و گرافیکی در این برنامه قابل دریافت هستند. همچنین برای رسیدن به عملکرد موردنظر مدارتان به کمک ADS می توانید تکنیک های بهینه سازی مختلفی را به کار ببندید.
در این کتاب ابتدا به معرفی نرم افزار و ابزارها و گزینه های آن پرداخته شده و در ادامه، شبیه سازی های الکترومغناطیسی، RF ،FEM ، طراحی فیلتر و میکرواستریپ، طراحی تقویت کننده های مایکروویو، شبیه سازی آماری، طراحی تقویت کننده های فرکانسی و تقویت کننده توان، طراحی سوییچ های RF MEMS و دیگر موارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی