الفبای کامپیوتر

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
203

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب الفبای کامپیوتر

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
امروزه، کار با کامپیوتر، با زندگی روزمره ما درآمیخته و عجین شده است؛ فعالیت‌هایی همچون خرید اینترنتی، تبادل ایمیل، ثبت نام‌های اینترنتی، وبگردی و ... را با کامپیوتر انجام می‌دهیم و این‌ کار به ما کمک کرده است تا برای انجام امور روزمره خود هزینه و وقت کمتری صرف کنیم.
اگر دانش شما در مورد کامپیوتر کم است، کتاب حاضر شما را با ابتدایی‌ترین مفاهیم دانش کامپیوتری روز آشنا می‌کند و رفته‌رفته شما را آماده می‌سازد تا پیشرفته‌ترین اطلاعات در این خصوص را بیاموزید و به‌کار ببندید. هرآنچه در مورد علوم کامپیوتری جدید نیاز داشته باشید در این کتاب خواهید یافت؛ آشنایی با سخت‌افزارهای موجود در کامپیوتر خانگی و نیز سخت‌افزارهای دیجیتالی نظیر تبلت، تلفن‌های هوشمند و لپتاپ، نحوه‌ی کار با کامپیوتر براساس ویندوزهای 7، 8.1 و 10، نصب و استفاده از آنتی‌ویروس، کار با مرورگرهای اینترنتی و مدیریت امور روزمره کامپیوتری در ویندوز از جمله مطالبی هستند که پس از مطالعه این کتاب با آنها آشنا خواهید شد.
پس از مطالعه کتاب حاضر، نه تنها چگونگی کار با ویندوز را خواهید آموخت بلکه کار با برنامه‌های کاربردی آن ‌را یاد می‌گیرید. با اینترنت و گفت‌وگوهای مجازی آشنا می‌شوید و درمی‌یابید که چگونه ایمیل بخوانید و ارسال کنید. وبلاگ بسازید و تفاوت آن‌را با وبسایت بدانید. البته موارد اشاره شده تنها نمونه‌هایی از مطالب آموزشی این کتاب هستند. پس مطالعه را شروع کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد فرجی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوب و کاربردی و با کامپیوتر خیلی آشنا تون می‌کنه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی