30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
مرجع کاربردی برنامه نویسان android

مرجع کاربردی برنامه نویسان android

(0)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
86

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرجع کاربردی برنامه نویسان android

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
شاید برای شمایی که قصد مطالعه این کتاب را دارید، نیازی به بحث درباره‌ی قدرت و اهمیت اندروید در دنیای گَجت‌های همراه نباشد. اندروید در سال‌های اخیر به یکی از برترین پلتفرم‌ها برای گجت‌های همراه تبدیل شده است و یک توسعه‌دهنده باهوش می‌کوشد خود را با بازار جهانی هماهنگ کرده و به یادگیری آن بپردازد؛ اما در آغاز کار با هر پِلت فرم جدید، ممکن است مشکلات و سختی‌هایی وجود داشته باشد. این کتاب سعی می‌کند مخاطب را با انواع شرایط گوناگون که ممکن است در ساخت یک اپلیکیشن با آنها مواجه شود آشنا سازد و با ارایه راه ‌حل‌هایی عملی، وی را قادر به ساخت اپلیکیشن‌هایی قدرتمند و کامل سازد.
این کتاب بیشتر به ارایه ی راه‌ حل برای رفع مشکلات می‌پردازد و در بسیاری موارد از توضیحات تئوری پرهیز می‌کند تا از این طریق مخاطب به‌سادگی و با سرعت قادر به حل مشکلات موجود در اپلیکیشن خود باشد. البته باید توجه داشت توجه کمتر به موضوعات تئوری دلیلی بر کم‌اهمیت بودن آنها نیست؛ گاهی اوقات خواننده تنها به دنبال یافتن راه حل است و شرح بیش از حد، ممکن است وی را گیج کند.
اگرچه فصل اول این کتاب مروری مفصل از مفاهیم پایه‌ای مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید ارایه می‌دهد، اما انتظار می‌رود مخاطب این کتاب با زبان جاوا آشنایی داشته باشد و اطلاعات کلی در مورد ساخت اپلیکیشن را بداند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی