30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
آموزشی
مقدمه ای بر matlab و کاربردهای آن

مقدمه ای بر matlab و کاربردهای آن

(0)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
105

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمه ای بر matlab و کاربردهای آن

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
اگر مایل هستید MATLAB را بدون سردرگمی و به آسانی فرا بگیرید، این کتاب برای شما نوشته شده است! برای فهمیدن مطالب این کتاب، نیازی به آشنایی قبلی با این نرم‌افزار و برنامه‌نویسی نیست و با خواندن آن، به راحتی قادر خواهید بود این ابزار محاسباتی قدرتمند و بسیار مفید را فرا گرفته و استفاده کنید.
این کتاب بر مبنای جدیدترین نسخه‌ی حال حاضر نوشته شده است. با این وجود، باید تاکید نمود مسایل پایه‌ای آن كه در این کتاب ارایه می‌شود، تفاوت چندانی در نسخه‌های گوناگون این نرم‌افزار ندارد. مطالب این کتاب، به‌صورت گام به گام از موضوعات مبنایی مانند عملیات ریاضی ساده بر روی اسکالرها و روش ایجاد و استفاده از آرایه‌ها، تا موضوعات پیچیده‌تری مانند رسم منحنی‌های سه‌بعدی، حل معادلات دیفرانسیل و تحلیل سیستم‏های کنترل را در بر می‌گیرد. موارد مختلفی در نظر گرفته شده است تا درک مطالب را آسان نموده و شما را در استفاده‌ از این نرم‌افزار توانمند سازد. این موارد عبارتند از:
- مثال‌ها و مسایلی که به شما کمک می‌کند تا با حل مسایلی که در آینده با آن مواجه خواهید شد، آشنا گردید؛
- پوشش موضوعاتی مانند پنجره‌ی فضای كاری (Workspace windows) و دستورات ذخیره‌سازی و فراخوانی، تابع بی‌مشخصه، تابعِ تابع، راه‌انداز تابع، زیرتابع و تابع‌های زنجیری با نگرشی جدید؛
- بحث‌های فراگیر در زمینه‌ی فایل‌های متنی، منحنی‌های دوبعدی و سه‌بعدی، فایل‌های تابع، برنامه‌نویسی (کنترل جریان برنامه)، چندجمله‌ای‌ها، تطبیق منحنی، درون‌یابی و کاربردهای MATLAB در تحلیل عددی.
- آشنایی با توابع مفید برای تحلیل سیستم‏های کنترل، توصیف‏های مختلف مدل‏های خطی در حالت پیوسته و گسسته و ارزیابی پایداری و معیارهای عملکرد.
این کتاب افزون بر آموزش چگونگیِ کار با MATLAB، به شما می‌آموزد که چگونه از آن در کاربردهای واقعی در زمینه‌ی ریاضیات، علوم و مهندسی استفاده کنید. این كتاب، شما را زودتر از آن‌چه كه فكرش را بکنید به «استاد متلب» مبدل خواهد ساخت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی