گزارش شاهد عینی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
595

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گزارش شاهد عینی

انتشارات هرمس منتشر کرد:
زن به درگاهی پنجره تکیه داده بود و به دور و بر نگاه می کرد. باد ملایمی از سمت رودخانه می وزید و هیچ خبری با خود نداشت. زن نگاه مردم کنجکاوی را داشت که سیری ندارند. هنوز کسی لطفی به او نکرده و جلوی خانه اش زیر اتومبیل نرفته بود. علاوه بر این در طبقه ماقبل آخر زندگی می کرد. تا خیابان فاصله زیاد بود. از آن پایین فقط همهمه ای تا بالا می رسید. همه چیزان پایین پایین ها بود. زن داشت از پنجره کنار می رفت که متوجه شد پیرمرد روبه رویی چراغ اتاقش را روشن کرده است. هوا هنوز روشن بود. نور چراغ یک جوری بود. انگار که در یک روز آفتابی به چراغ روشن حاشیه خیابان نگاه کنی. زن کنار پنجره ماند.
«گزارش شاهد عینی» گزیده ای است از داستان های کوتاه مهم ترین نویسندگان المانی زبان قرن بیستم، از هر نویسنده دست کم یک داستان انتخاب شده است که هر کدام لحنی متفاوت از دیگری دارند. کوشش اصلی مترجم بازآفرینی لحن های گوناگون به زبان فارسی بوده است. داستان ها در کنار هم تصویر کاملی از داستان کوتاه المانی به دست می دهند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ستاره روشن
    • پاسخ به نظر

    «گزارش شاهد عینى» گزیده‌اى از داستان‌هاى کوتاه مهم‌ترین نویسندگانِ آلمانى زبانِ قرن بیستم. (معرفى چهارده نویسنده‌ى معروف بهمراه هفده داستانک) «گزارش شاهد عینى» به گردآورى و ترجمه‌ى «محمود حسینى زاد» اثرى است خواندنى و قابل دفاع.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی