روح جسیکا

(0)
نویسنده:

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1154

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روح جسیکا

انتشارات پیدایش منتشر کرد:
فرانسیس نوجوان خیلی اتفاقی روح جسیکا را در مدرسه می بیند، روحی که بچه های دیگر نمی توانند ببینند. جسیکا و فرانسیس خیلی زود با هم دوست می شوند. اندی، دختر نوجوان دیگری برای دفاع از فرانسیس در مقابل چند قلدر مدرسه می ایستد و جسیکا می فهمد که اندی هم او را می بیند. چرا بعضی از بچه ها می توانند روح جسیکا را ببینند؟ وجه اشتراک آنها چیست؟ چرا روح جسیکا هنوز در این دنیا مانده و به دنیای خودش نمی رود؟ آیا این بچه ها مأموریتی دارند یا همه ی این حوادث فقط اتفاقاتی بی هدف و بی برنامه است؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب روح جسیکا 

کتاب روح جسیکا


بخشی از کتاب روح جسیکا:
«تنهایی چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را در یک مدرسۀ شلوغ پیدا کرد ولی خب، آن موقع ماه فوریه بود و دمای هوا کمی بالاتراز صفر بود. فرانسیس هم می‌دانست به همین دلیل بیشتر دانش‌آموزها داخل ساختمان می‌مانند.»

روح جسیکا آخرین کتاب اندرو نوریس نویسندۀ آمریکایی است که در سال 2016 منتشر شد و شاید بهترین کتاب این نویسنده باشد. در این کتاب نویسنده به صورت داستان و با لحنی ساده اما جدی به مسائل و مشکلات نوجوانان می‌پردازد.

معرفی کتاب روح جسیکا اثر اندرو نوریس 

رمان روح جسیکا اثر اندرو نوریس با ترجمۀ مهرداد مهدویان داستان جذاب یک روح است. البته این یک داستان معمولی از ارواحی ترسناک نیست بلکه داستانی زیبا از دوستی است، چون شخصیت اصلی داستان سه نوجوانی را گرد هم می‌آورد که اگر او نبود هرگز با یکدیگر صحبت نمی‌کردند. روح جسیکا کتابی خنده‌دار، تکان دهنده و زیبا است که نویسنده در آن قدرت دوستی را به تصویر کشیده است. قدرتی که با آن می‌توان تاریک‌ترین مکان‌ها را نورانی کرد.

خلاصه داستان

این داستان جذاب و زیبا از زمانی شروع می‌شود که فرانسیس، پسر نوجوان تنها و با استعداد، یک روز زمانی که روی نیمکت مدرسه نشسته با جسیکا آشنا می‌شود. هیچ‌کدامشان کسی را ندارند که با او حرف بزنند بنابراین خیلی سریع دوستان صمیمی می‌شوند. فرانسیس قبلاً دوستی مثل جسیکا نداشته است. جسیکا تنها کسی است که فرانسیس در کنارش احساس راحتی می‌کند و لازم نیست نقش بازی کند و می‌تواند خودش باشد. جسیکا نیز قبلاً دوستی مثل فرانسیس نداشته است. نه فقط چون هر روز خندیدن با او لذت‌بخش است، بلکه به این دلیل که فرانسیس اولین کسی است که تابه‌حال توانسته جسیکا را ببیند. اما مشکلی وجود دارد... جسیکا یک روح است و فرانسیس اولین کسی است که پس از مرگ توانسته روح او را ببیند. پس از مدتی دختری به نام اندی هم می‌تواند روح جسیکا را ببیند و بعد آن‌ها با رونالد آشنا می‌شوند که او هم می‌تواند جسیکار را ببیند! این سه نفر سعی می‌کنند تا بفهمند چرا فقط خودشان می‌توانند روح جسیکا را ببیند و این‌که جسیکا چطور مرده و چرا هنوز اینجاست.

خواندن کتاب روح جسیکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب روح جسیکا را به تمام افراد و به‌خصوص والدین و نوجوانان توصیه می‌کنیم.

درباره نویسنده کتاب روح جسیکا

نویسنده کتاب روح جسیکا

اندرو نوریس مدرس تاریخ بود که ملاقات با یک هیپنوتراپیست باعث شد نه تنها سیگار را ترک کند بلکه تبدیل به یک نویسنده شود. او برندۀ جایزۀ کتاب کودک کاستا برای کتاب «ساعت برنارد» شد. این کتاب تبدیل به یک سریال تلویزیونی معروف و پربیننده شد. اندرو معتقد است هیچ چیز بهتر از یک داستان خوب نیست و مهم‌تر از همه این‌که یک داستان باید سرگرم‌کننده باشد. 

می‌توانید رمان روح جسیکا را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی ۳۰بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی