دوشیزگان

(0)

2,800,000ریال

2,520,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
986

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دوشیزگان

انتشارات سنگ منتشر کرد:
«الکس مایکلیدیس» که تا پیش از ورود به دنیای داستان‌نویسی، چند تجربه‌ی ناموفق در عرصه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی داشت، ناگهان با رمان «بیمار خاموش» به قله‌ی شهرت و موفقیت پرتاب شد. «بیمار خاموش» نخستین رمان او که سال 2019 به بازار آمد، تقریباً همه‌ی رکوردهای رمان تریلر را جابه‌جا کرد و 52 هفته در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز ایستاد. «بیمار خاموش» جایزه‌ی کتاب سال تریلر آمریکا و جایزه‌ی گودریدز را نیز از آن خود کرد و خیلی زود به زبان‌های متعددی ترجمه شد.
اما مایکلیدیس از این همه موفقیت نترسید و خیلی زود دست به کار نوشتن رمان بعدی شد. «دوشیزگان» حتی پیش از آن که منتشر شود، همه‌ی نظرها را به خود جلب کرده بود و بعد از انتشار نیز همان طور که انتظار می‌رفت، با اقبال زیادی روبه‌رو شد. مایکلیدیس در این رمان نیز به شکل استادانه‌ای، عناصر جنایی را با اسطوره‌های یونانی و تحلیل‌های روان‌شناختی در هم آمیخته است و داستانی را روایت می‌کند که نمی‌توانید آن را رها کنید. و مثل رمان اولش، در پایان داستان چنان غافلگیرتان می‌کند که لازم است مدتی بر صندلی بمانید و نفس عمیق بکشید!
«دوشیزگان» یک تریلر روان‌شناختی است که مایکلیدیس با ترکیب اسطوره‌های یونانی، دانش روان‌شناختی و تکینیک‌های داستان معمایی خلق کرده است. داستان از قتل یکی از دانشجویان دختر دانشگاه کمبریج آغاز می‌شود. دوست او به استاد خودشان به‌شدت مظنون است و سعی دارد ثابت کند او گناهکار است. اما با وقوع یک قتل دیگر، ماجرا جنبه‌های عمیق‌تر و پیچیده‌تری به خود می‌گیرد…
پابلیشرز ویکلی: «داستان افسون‌کننده‌ی دیگری از رتبه‌ی یک پرفروش‌های نیویورک تایمز که تعلیق و دلهره‌ی روان‌شناختی را با اسطوره‌های یونانی، قتل و عقده‌های روانی در هم می‌آمیزد و جایگاه مایکلیدیس را به عنوان یکی از چهره‌های اصلی این ژانر تثبیت می‌کند.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه محمودی
    • پاسخ به نظر

    فصل دوم یا میشه گفت جلد دوم از کتاب بیمار خاموشه عالی و پر کشش ... در فصل آخر منو میخکوب کرد و عاااالی بود👏👏👏

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی