تا به آخر با هیتلر

(0)

1,290,000ریال

1,161,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1515

علاقه مندان به این کتاب
46

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تا به آخر با هیتلر

انتشارات میلکان منتشر کرد:
هاینتس لینگه ده سال به آدولف هیتلر خدمت کرد، از 1935 تا هنگام مرگ پیشوا در می 1945، در پناهگاه زیرزمینی برلین. او یکی از آخرین افرادی بود که پناهگاه را ترک کرد و هنگام خودکشی هیتلر نگهبانی از در را به عهده داشت. لینگه در سال‌ها‌ی خدمت خود مسئول رسیدگی به همه‌ی کارهای شخصی هیتلر بود و دائماً در کنارش حضور داشت. او ادعا می‌کند که در طی آن سال‌ها فقط اوا براون از او به هیتلر نزدیک‌تر بود.
لینگه با حکایت‌ها و اظهارنظرهای زیادی جریان روزمره‌ی خانه‌ی هیتلر را به تصویر می‌کشد، از جمله عادت‌هایش در غذاخوردن، نقطه‌‌ضعف‌های کوچکش، علائقش، حس شوخ‌طبعی‌اش و زندگی خصوصی‌‌اش با براون. لینگه باور داشت که سگ هیتلر نزدیک‌ترین همدمش بود. بعد از جنگ در مصاحبه‌ای گفت: «امضاکردن حکم اعدام یکی از افسران حاضر در خط مقدم برایش آسان‌تر بود از اینکه خبر بدی درباره‌ی سلامتی سگش بشنود.»
لینگه در تا به آخر با هیتلر در چند مورد (از جمله سوءقصد اشتوفنبرگ در جولای 1944) گزارش عینی ممتازی از وقایع به دست می‌دهد. همچنین درباره‌ی اعضای برجسته‌ی حلقه‎ی نزدیکانِ هیتلر (مانند هس، بورمن و ریبن‌تروپ) شرح‌حال مختصر و مفیدی ارائه کرده است.

«ترس‌آور و در عین حال مسحورکننده ... خوراک کسانی که دوست دارند زندگی روزمره‌ی یکی از هیولاهای تاریخ را از نمایی نزدیک‌ ببیننند.»
ــ لایبرری جورنال
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی