چرخه زاغ ها (1)(پیشگویی گلنداور)

(0)

2,300,000ریال

1,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3870

علاقه مندان به این کتاب
40

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
11

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چرخه زاغ ها

انتشارات هوپا منتشر کرد:
در خانه‌ی پلاک 300 در خیابان فاکس‌وی در شهر هنریتا، پیشگویانی زندگی می‌کنند که آینده را به‌شکلی‌ مبهم می‌بینند؛ هرچند معلوم نیست کی، کجا و چگونه پیشگویی‌هایشان اتفاق می‌افتد. اما همه‌ی آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بلو سارجنت روزی عشق واقعی‌اش را خواهد کشت.
یک شب بلو بیرونِ کلیسایی، در دل تاریکی، برای اولین بار روح پسری را می‌بیند و کم‌کم کشش غیرقابل وصفی بین خود و او احساس می‌کند. خیلی زود زندگی بلو با زندگی پسر که در جست‌و‌جوی پادشاه افسانه‌ای گمشده است، گره می‌خورد. در میانه‌ی جست‌و‌جوها رازهایی برملا می‌شود که شهر کوچک هنریتا آمادگی پرده‌برداری از آن‌ها را ندارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

چرخه زاغ ها

کتاب چرخه زاغ ها

اگر می‌توانستید اتفاقات آینده را پیشگویی کنید آیا این کار را می‌کردید یا ترجیح می‌دادید زندگی را بدون دانستن آينده تجربه کنید؟ چرخه زاغ ها داستان زندگی گروهی از جادوگران پیشگو است، مجموعه‌ای متشکل از چهار رمان فانتزی که مگی استیف واتر نویسندۀ آمریکایی آن را در سال 2012 منتشر کرد. آخرین جلد این چهارگانه در سال 2016 منتشر شد.

معرفی کتاب چرخه زاغ ها اثر مگی استیف واتر 

رمان چرخۀ زاغ ها اثر مگی استیف واتر با ترجمۀ زهرا هدایتی رمانی فانتزی دربارۀ جادوگران و پیشگویان است. چرخه زاغ ها داستان گروهی از پیشگویان است که در ویرجینیا و شهری خیالی زندگی می‌کنند. نویسنده در جلد اول این کتاب با عنوان پیشگویی گلنداور به شرح داستان زندگی بلو پرداخته است. دختر نوجوانی که در خانواده‌ای پیشگو زندگی می‌کند اما خودش پیشگویی بلد نیست. مگی استیف واتر با در هم آمیختن افسانه‌های قدیمی مثل شاه آرتور و دنیای مدرن با لحنی طنزگونه مجموعۀ چرخه زاغ‌ ها را خلق کرد. چرخه زاغ ها داستانی دربارۀ دوستی و رفاقت، جادو، پیشگویی، ارواح و پادشاهی افسانه‌ای است.

خلاصه داستان

داستان با دختری به نام بلو سارجنت شروع می‌شود، او توضیح می‌دهد که غیر از او همه در خانواده‌اش پیشگو هستند و پیشگویی کرده‌اند اگر عشق واقعی‌اش را ببوسد، آن پسر خواهد مُرد. تنها قدرت جادویی بلو این است که باعث می‌شود پیشگوهای نزدیکش قدرت بیشتری داشته باشند. بلو و خالۀ ناتنی‌اش، نیو شب‌ها روح کسانی را که قرار است در سال آینده بمیرند ثبت می‌کنند و بلو که تا آن زمان نتوانسته بود یک شبح ببیند حالا عاشق یک شبح می‌شود. شبح یک پسر نوجوان که مستقیم به سمتش می‌آید. از نظر نیو، این بدان معناست که یا این شبح عشق واقعی بلو است یا قرار است بلو باعث مرگش شود. بلو تصمیم می‌گیرد همراه با این پسر به جست‌وجوی پادشاه افسانه‌ای گمشده برود و در میان این جست‌وجوها رازی عجیب برملا می‌شود.

خواندن کتاب چرخه زاغ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به داستان‌های فانتزی و ماجراجویانه علاقه‌مند هستید خواندن کتاب چرخه زاغ ها را از دست ندهید.

درباره نویسنده کتاب چرخه زاغ ها

نویسنده کتاب چرخه زاغ ها

مارگارت یا مگی استیف واتر در سال 1981 به دنیا آمد. او نویسندۀ آمریکایی داستان‌های فانتزی نوجوانان و جوانان است و عمدتاً به خاطر مجموعه رمان فانتزی‌اش چرخه زاغ ها شناخته می‌شود. استیف واتر اولین مجموعه رمانش با نام Lament را در سال 2008 منتشر کرد. طی 40 هفته این مجموعه در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. بیش از 1.7 میلیون نسخه از این مجموعه در سراسر دنیا به فروش رفت. در سال 2011 او رمان دومش را با نام برج عقرب منتشر کرد که عنوان کتاب افتخاری جایزۀ مایکل ال پرینتز را گرفت. مجموعه چرخه زاغ ها سومین مجموعۀ این نویسنده است. مگی در حال حاضر در ویرجینیا زندگی می‌کند.

می‌توانید کتاب چرخه زاغ ها را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • راضیه سجادیان
    • پاسخ به نظر

    چرخه زاغ ها رو تا حالا چندین نفر به من پیشنهاد دادن و کلی ازش تعریف کردن و خب باید بگم واقعا شایسته این همه تعریف و تمجید هم هست

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی