نگرانی خدایان

(0)

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
288

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نگرانی خدایان

نشر چلچله منتشر کرد:
اریک فون دانیکن در 14 آوریل 1935 در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. در سال 1960 با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده 1963) تنها فرزند این زوج می باشد. او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود.سربازان یک یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می آمدند و این گونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد. او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد اعتراض و فشار شدید کلیساهای کاتولیکی قرار گرفت. او به ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آن است که پسری داشته باشد. او می گوید این اعتقاد احمقانه ترین فلسفه ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده است. وی تاوان سختی برای عدم پذیرش اعتقادات متعصبانه کاتولیکی پرداخت کرد؛ اما هرگز تسلیم نشد.
فون دانیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب پرنده ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می نمود. همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آن جا سرپرست یک گروه بود از وی شکایت کند و دادگاه نیز وی را به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم نمود. پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دانیکن با پول مختصری که پس انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت و در پی اتهام به کلاهبرداری دوباره روانه زندان شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی واحدی
    • پاسخ به نظر

    فایل پی دی اف کتاب رو چن صفحه ایی خوندم تقریبا در راستای تمامی کتاب های فن دانیکن هستش دید آدم به چیزهایی ک تا حالا میدیدم عوض میکنه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی