جزیره مرجان

(0)

910,000ریال

728,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
489

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جزیره مرجان

انتشارات آموت منتشر کرد:
چند پسر نوجوان، بعد از توفانی سهمگین که به شکسته‌شدن کشتی‌شان می‌انجامد، سر از جزیره‌ای زیبا و غیرمسکونی درمی‌آورند و به جست‌وجو در جزیره می‌پردازند. طبیعت زیبا، آن‌ها را مجذوب خود می‌کند و با عجایب باورنکردنی و خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شوند. آن‌ها به کمک قوه ابتکار خود، زندگی جدیدی را در آن جزیره آغاز می‌کنند. ماجراهای زیادی بر آن‌ها می‌رود و با دزدان دریایی و بومیان جزایر اطراف و آدمخوارها دست به گریبان می‌شوند. تن به نبردی خونین می‌دهند و برای بقای خود شجاعانه می‌جنگند تا ...
رابرت مایکل بلنتاین، سال 1825 در اسکاتلند متولد شد. در شانزده سالگی به کانادا رفت و در آنجا مشغول به کار شد. او که در آن سال‌ها دلتنگ خانه و خانواده بود، شروع کرد به نوشتن نامه‌هایی به مادرش. این نامه‌ها، قلم او را تقویت کرد و نوشتن را به وی آموخت. اولین رمان بلنتاین در سال 1848 منتشر شد. او رمان‌های متعددی برای نوجوانان نوشت و رمان «جزیره‌ی مرجان» که در سال 1858 به چاپ رسید، موفق‌ترین اثر اوست و همچنان در دنیا منتشر و خوانده می‌شود. وی سال 1894 در رم ایتالیا چشم از جهان بست.
مریم مفتاحی، مترجم این رمان، متولد 1343 ساری و فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه‌طباطبایی است. خانم مفتاحی با ترجمه‌ی آثار «جوجو مویز» در ایران به شهرت رسید و اغلب رمان‌خوانان با ترجمه‌های روان و مسلط او آشنا هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی