ورای ممکن

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
745

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ورای ممکن

انتشارات نون منتشر کرد:
«فارغ از اینکه عاشق کوهستان باشید یا نه، از سرسختی و شجاعت نیرمال پورجا شگفت‌زده خواهید شد و تحت تأثیر دستاوردهای او قرار خواهید گرفت.»
تایمز

حالا دیگر اغراق نیست اگر «نیرمال پورجا» را یک «ابرانسان» بدانیم. او در کودکی، از شدت فقر، پابرهنه به این سو و آن سو می‌رفت، اما اسوۀ خواستن و رسیدن و اسطورۀ کوه‌نوردی جهان شد. شرپا بود و به هنگ گورخاهای ارتش بریتانیا پیوست. در سال 2019، پروژۀ «ممکن 14/7» را پایه گذاشت و موفق شد در کمتر از هفت ماه (یا درواقع در 6 ماه و 6 روز) چهارده قلۀ هشت هزار متری را فتح کند، کاری که پیش از او غیرممکن می‌نمود. برای درک بهتر عظمت این کار باید بدانیم که رکورد پیشینِ آن هشت سال بود!
نیرمال شرایط دشوار بسیاری را تجربه کرده و از همۀ آن‌ها سربلند بیرون آمده است. برای او فقط رسیدن به هدف مهم نیست و گاهی حتی جان خود را به خطر می‌اندازد تا به کوه‌نورد درراه‌مانده‌ای کمک برساند. کاری که نیرمال انجام داد نشان‌دهندۀ قدرت ارادۀ انسان است که محال را ممکن می‌سازد. او در «ورای ممکن» تجربیات گران‌بهایش را با ما به اشتراک می‌گذارد و نشان می‌دهد چگونه قدرت رهبری، شوق آموختن، و صداقت و همکاری به فتح قله‌ها منجر می‌شود.
«ورای ممکن» کتابی است برای اندیشیدن، ساختن خویشتن، انتخاب راه‌های درست، و تلاش برای رسیدن.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • میلاد نظری
    • پاسخ به نظر

    من بر اساس نوشته های فضای مجازی تهیه کردم . توصیه میکنم اگر عشق کوهنرودی نیستید تهیه نکنید چون به احتمال زیاد خسته کننده باشه براتون . از نظر ترجمه هم من راضی بودم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی