بی بازگشت

(0)
نویسنده:

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
271

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بی بازگشت

انتشارات مون منتشر کرد:
الیسا کو نویسنده چینی-آمریکایی است. او که در محله کوئینز نیویورک چشم به جهان گشود، عضویت بسیاری از مراکز و بنیادهای مهم فرهنگی و ادبی را دریافت کرده که از آن میان می توان به بنیاد هنر نیویورک و شورای فرهنگی منهتن جنوبی اشاره کرد. داستان های لیسا کو در فهرست بهترین داستان های کوتاه مجله آمریکایی آسیا-اقیانوسیه و بسیاری مجلات دیگر جای گرفته است.
پولی، مادر دمینگ گو، که مهاجر غیرقانونی چینی در آمریکاست، یک روز صبح به محل کار خود در سالن زیبایی می رود و دیگر به خانه برنمی گردد. هیچ کس ردی از او نمی یابد. دمینگ پازده ساله پس از رفتن مادرش حیران و غریب می ماند. سرانجام زوجی سفید پوست او را به فرزندخواندگی می پذیرند، از محله برانکس به شهر کوچکی در شمال آمریکا می برند و نام دنیل ویلکینسون را بر او می گذارند. دنیل که از تمام چیزهایی که می شناخته دور مانده، سخت در تلاش است تا زندگی تازه اش را با خاطرات مادر و اجتماعی که ترک کرده، سازگار کند. نویسنده با روایت داستان از زبان دنیل و مادرش، یکی از بی نظیرترین نقش های یک مادر را در رمان پیش روی ما قرار می دهد. پولی، مادری عاشق اما خودخواه، مصمم اما هراسان، پشت سرهم در مسیر انتخاب های دشوار قرار می گیرد. این داستان که در نیویورک و چین شکل می گیرد، ارزیابی روشنی از مفهوم مرزها و تعلقات است. داستان تأثیرگذار پسری که اگرچه تمام چیزهایی را که دوست دارد از دست داده، جایگاه سزاوار خودش را می یابد و مادری که یاد می گیرد با اشتباهات گذشته اش کنار بیاید.
نشریه گاردین درمورد این اثر این طور می نویسند: «لیسا کو موفق شده شخصیت هایی خلق کند که محدود به یک داستان یا یک جامعه به خصوص نیستند. رمان بی بازگشت مختص برهه ای خاص از تاریخ نیست و دغدغه محتوایی آن در طول تاریخ برای افراد و جوامع زیادی مشهود و ملموس است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی