دیگر آمریکایی ها

(0)
نویسنده:

940,000ریال

846,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
441

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیگر آمریکایی ها

انتشارات برج منتشر کرد:
«و من هنوز آنجا بودم... صحرا خانه‌ام بود، فضای باز، نور، سکوتی که در حقیقت سکوت هم نبود... بعد از مرگ پدرم، بالاخره آموختم عشق موجودی رام و مطیع نیست، حیوانی درنده‌خوست، آشفته و پیش‌بینی‌ناپذیر، عظیم و بخشنده. عشق بود که مرا از سوگ و تاریکی بیرون کشید.»
مهاجری مراکشی در صحرای موهاوی تصادف می‌کند و راننده، بی‌توجه، یا شاید هم با رضایت، از صحنه می‌گریزد. این ماجرا آغاز داستان خانواده‌ای مهاجر، تراژدی مرگ پدر و سفری از سوگ به عشق است؛ حکایتی خانوادگی، داستانی جنایی، و روایتی عاشقانه که در پس‌زمینه‌اش روایت‌های گوناگون، نمایی گسترده از زندگی و هویت آمریکایی به تصویر می‌کشد‌؛ وضعیت و نگرش مهاجران، زنان، سیاهان و سفیدان.
The Seattle Times
[دیگر‌آمریکایی‌ها] رمانی درخشان است... این رمان در عین حال که رمانی جنایی است، شخصیت‌شناسانه است و تأملاتی تکان‌دهنده درباره‌ی مهاجرت را در بر دارد. دیگر آمریکایی‌ها کتابی است که خواندن آن برای خواننده نفس‌گیر است و هر یک از شخصیت‌ها را در کانون توجه قرار می‌دهد، حتی هنگامی که خواننده توجه خود را به دیگر شخصیت‌ها معطوف نمی‌کند. آوای شخصیت‌ها در کنار هم تصویری شفاف از یک مکان و زمان در آمریکا خلق می‌کند؛ شهری از کینه‌های پر جوش‌و‌خروش، کشمکش‌های محتاطانه، ارتباط‌های غیرمنتظره و زیبایی‌ فوق‌العاده.
نیویورک تایمز
قدرتمند... مسحورکننده... سوزناک... [این رمان رمانی] فوق‌العاده حائز اهمیت است... در مرکزیت دیگر آمریکایی‌ها نوعی سراسیمگی عمیق وجود دارد: اگر حقیقت ضد و نقیض باشد یا چنان مبهم باشد که اراده‌ی پیگیری آن را از دست بدهیم، چه می‌شود؟ از نظر خواننده، این رمان چیزی شبیه آزمون رورشک را ارائه می‌دهد. آیا باورمندی و هم‌دردی ما به هویت نژادی یا جنسیتی گوینده یا شاید سن او بستگی دارد؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی