30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
بازاریابی و فروش
تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
168

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

انتشارات علم منتشر کرد:
«تبلیغات» بخش های مختلفی دارد اما همه بخش ها به هم پیوسته اند؛ جریان خلاقانه و اطلاعات آن، به کسب و کارها کمک می کند تا محصولات خود را بفروشند، مهم تر از همه، سرگرم کننده است.
نویسندگان این کتاب نیز باور دارند «تبلیغات» و «تبلیغات تجاری» سرگرم کننده هستند و این کتاب تلاش می کند منعکس کننده این موضوع باشد. «تبلیغات» و «تبلیغات تجاری» مشاغل مهمی مانند سایر جنبه های کسب و کار هستند، برنامه ریزی و اجرای اثربخش «تبلیغات» و «تبلیغات تجاری یکپارچه» درست، ناشی از سخت کوشی و برنامه ریزی دقیق است.
این کتاب به قلم اساتیدی با تجربه کافی در هر دو زمینه دانشگاهی و حرفه ای نوشته شده است و مبتنی بر تجربه دنیای واقعی صنعت تبلیغات است. همچنین، چالشهای پیش روی «تبلیغات» را برجسته نمایی می کند؛ و درمان کامل و ابزار مورد نیاز برای مقابله با این چالش ها را نیز ارائه میدهد.
این کتاب دنیای کاملا واقعی صنعت تبلیغات را به تصویر می کشد. معمولا بسیاری از تفکرات مبتنی بر نظریه های موجود تبلیغات را در مجلات برجسته بازاریابی و تبلیغات مشاهده خواهید کرد. اما این کتاب شبیه هیچ کدام از آنها نیست؛ بیش از هر چیزی، به دنبال صداقت، تفکر و تخیل می باشد و از سوی دیگر، به پیچیدگی ارتباطات انسانی و رفتار مصرف کننده اذعان دارد؛ و سعی دارد به مثابه یک دانشنامه (دایره المعارف) تبلیغاتی عمل نماید.
یکی از مهم ترین ویژگی های این کتاب، افزودن یک چارچوب منحصر به فرد است که دانش پژوهان را در محیط و مراحل «تبلیغات» و «تبلیغات یکپارچه برند» راهنمایی می کند. همچنین این کتاب از منابع معرفی شده «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برای علاقمندان رشته مدیریت بازرگانی می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی