از ایواتا بپرس

(0)
نویسنده:

520,000ریال

468,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
561

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از ایواتا بپرس

انتشارات میلکان منتشر کرد:
وقتی محصولی برای فروش عرضه می شود، ممکن است گزینه‌ی دوم یا سومی نیز برای عرضه داشته باشید، اما باید از خود بپرسید: آیا واقعا به هدف دست یافته‌اید؟ آیا می توانید قلب مشتریان را تسخیر کنید؟ آیا آنها بازی‌کردن را ادامه خواهند داد؟ من همواره سعی می‌کنم به خودم بگویم که همه چیز روبه راه خواهد شد.
در همین حال، اگر به چیزی که ما آن را ((زیرکی کوته‌بینانه)) می‌نامیم تکیه کنید و تصمیم‌گیری را تنها بر اساس مقایسه‌ی گزینه‌ها انجام بدهید ((این یکی بهتر است))، سرنوشتی شبیه دیگران پیدا خواهید کرد. دلیل عمده‌ی اینکه چنین اتفاقی برای نینتندو نیفتاده این است که ما اهداف روشنی را ترسیم کرده‌ایم.
ما ماموریت خود را کاملا شفاف کرده ایم: ((شگفت‌زده کردن مردم به شکلی خوشایند)). اگر نتوانید مردم را شگقت زده کنید، نخواهید توانست مشتری‌های تازه پیدا کنید.
از متن کتاب
از ایواتا بپرس چکیده‌ی خاطرات و اندیشه های ساتورو ایواتا، مدیر افسانه‌ای نینتندو و برنامه نویس با استعدادی است که نقشی اساسی در خلق بسیاری از بازی‌های ویدئویی محبوب، از جمله ماریو در چند دهه‌ی گذشته داشته است.
ذهن تحلیل‌گر و قروتنی ایواتا مقابل عاشقان بازی و اولویت‌دادن به نیازهای مشتری او را محبوب بازی‌دوستان، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان در سراسر جهان کرده است.
در این کتاب ایواتا با رویکرد و نگاه متفاوت خود به موضوعات مختلفی، از جمله یافتن گره‌های موجود در جریان طراحی، اجرای برنامه‌ها، تولید محصولات و چگونگی مقاومت موفق در برابر تغییر می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا برنامه‌نویسان هرگز نباید ((نه)) بگویند.
جدای از درس‌های ارزشمندی که ایواتا در حوزه‌ی رهبری، مدیریت سازمانی و کار تیمی به مدیران و کارمندان می‌دهد، آشنا شدن با افکار و احساسات چنین مدیر خوش‌قلب و خوش‌فکری شکل‌گیری و تداوم صمیمیت را در محیط‌های کاری چند برابر میکند. همچنین نشستن پای سخنان مردی که توانسته است خاطرات خوشی را برای بازی‌دوستان رقم بزند برای همه لذت‌بخش خواهد بود.
((کتابی که همه‌ی عاشقان دنیای بازی‌های ویدئویی باید بخوانند.))
-مجله‌ی فوربز
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی