در جست وجوی آزادی (مهراندیش)

(0)

2,900,000ریال

2,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
214

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در جست وجوی آزادی

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
جنون رسانه‌ای بین‌المللی که از زمان شکوفایی عشق بین دوک و داچس ساسکس سر برآورده تاکنون آرام نگرفته است. از خواستگاری، عروسی و تولد پسرشان آرچی گرفته تا تصمیم بی‌سابقه‌شان برای ترک جایگاه ارشد سلطنتی و مهاجرتشان به آمریکای‌شمالی، هر حرکتی از این زوج به تیتر نخست روزنامه‌ها مبدل شده است. هرچند حضور این زوج کماکان در چرخۀ گزارش‌های خبری جهان پررنگ است، ولی تاکنون داستان واقعی زندگی‌شان، آن‌گونه هست، روایت نشده است.
اُمید اسکوبی و کارولین دورَند، خبرنگاران باسابقۀ سلطنتی، که از نزدیک شاهد بسیاری از وقایع زندگی این زوج بوده‌اند، در این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و ساندی‌تایمز، به روایت روابط بین مگان با ملکه و کِیت، داچس کمبریج، داستان شکاف بین هری و برادرش، شاهزاده ویلیام، چالش‌های این زوج با دربار سلطنتی و آرزوی‌شان برای دستیابی به آزادی و دوری از روزنامه‌های زرد و عامه‌پسند پرداخته‌اند و تلاش نموده‌اند از حقیقت روابط بین هری و مگان با یکدیگر، رسانه‌ها و خاندان سلطنتی پرده بردارند.
در جست‌وجوی آزادی، تصویری صادقانه، دقیق و صمیمانه از زوجی بی‌پروا، تاثیرگذار و آینده‌نگر است که بدون واهمه از سنت‌شکنی، تصمیم گرفتند مسیر جدیدی به‌دور از توجهات رنج‌آور در پیش بگیرند و تغییر محسوسی در جهان رقم بزنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی