30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ازدواج و زناشویی
راهنمای زوج ها در برقراری ارتباط

راهنمای زوج ها در برقراری ارتباط

(0)
نویسنده:

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
494

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای زوج ها در برقراری ارتباط

انتشارات نخستین منتشر کرد:
کتاب حاضر شاید از معدود کتاب‌هایی است که در دوران کنونی و در زمانی که اغلب ازدواج‌ها به دلیل مشغله‌ی زیاد زن و شوهرها با مسایل و مشکلات فراوان روبه رو هستند می تواند راهگشا و نجات‌دهنده باشد.
برخی از مهارت‌هایی که در این کتاب می‌خوانید، بر مبنای سلسله بررسی‌هایی است که نشان می‌دهد زن و مرد چگونه و با چه روش‌هایی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در برقراری این ارتباط، با چه تفاوت ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.
کتاب «راهنمای زوج ها در برقراری ارتباط» حاصل بررسی‌هایی است که با آنچه تاکنون در این باره نوشته شده، تفاوت‌های اساسی دارد:
– پایه و اساس کار، توجه کردن به این موضوع بوده که در ازدواج‌های موفق، زن زن و مرد برای حل مسایل متقابل از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند.
– کتاب حاوی مهارت‌های خاصی است که با شما در میان گذاشته می‌شود تا به کمک آنها ارتباط بهتری داشته باشید.
و خلاصه این که: مطالب کتاب مهارت‌هایی را آموزش می دهند که نویسندگان آن مدعی هستند رضایت خاطر زن و شوهر از ازدواج را به دنبال دارد و تسلط بر مهارتهای ارائه شده، تفاوت‌هایی را در میزان رضایت آنان از رابطه، ایجاد می‌کنند.
با مدارک و شواهدی که در دست داریم، مطالب مندرج در این کتاب برای بسیاری از زن و شوهرها مفید و موثر هستند اما باید تأکید کنیم که این‌ها، همه مسایل شما را حل نمی‌کنند ولی اگر شما دوست داشته باشید روی مسایلتان کار کنید، به ابزاری مجهز می‌شوید که بتوانید با استفاده از آنها بهره‌ی فراوان ببرید. قول ما همین است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی