کلارا و خورشید

(0)

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2105

علاقه مندان به این کتاب
29

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کلارا و خورشید

انتشارات چشمه منتشر کرد:
«کلارا و خورشید» اولین رمان کازوئو ایشی گورو پس از دریافت جایزه نوبل ادبیات است- رمانی شاعرانه و دلگرم‌کننده که از چشم یک راوی فراموش‌نشدنی، رباتی به نام کلارا، به دنیای پرشتابِ امروزِ ما نگاه می‌کند و می‌کوشد به این سوال‌های بنیادین پاسخ دهد که «عشق چیست؟» و «هر آدمی چقدر منحصربه‌فرد است؟»
کلارا با توانایی بی‌نظیرِ مشاهده‌ی پیرامونش، رفتار رهگذران و مشتریان را خوب زیر نظر دارد، تا یک روز، دختری او را برای دوستی انتخاب می کند و به خانه می‌برد. آیا حضور این «دوست مصنوعی» زندگی دختر را برای همیشه تغییر می‌دهد؟
ایشی گورو در این رمان، همان ایشی گوروی شاهکارهای «بازمانده روز» و «هیچ‌وقت ترکم نکن» است و جاه‌طلبانه بین ژانرهای مختلف حرکت می کند- ملودرام، علمی تخیلی، ترسناک و آخرالزمانی- و در عین حال، با شخصیت‌بخشیدن به خورشید، به ظرایف یک هایکوی عاشقانه نزدیک می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کاربر سایت
    • پاسخ به نظر

    یه وقت فک نکنین چون با رعایت حق انتشار چاپ شده ترجمه خوبیه و متن فارسی مورد تایید نویسنده‌س. کتاب با رعایت حق انتشار چاپ شده یعنی حق تالیف ب ایشی‌گورو دادن و این ربطی ب خوب بودن ترجمه‌ش نداره. ترجمه خانم مقانلو و آقای سمی خیلی بهتره و آقای حقیقت متاسفانه نثر فارسی خوبی نداره

  • تصویر کاربر

    • زهرا رمضان‌پور
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبیه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی