تشریح روان (مهراندیش)

(0)

3,000,000ریال

2,700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
307

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تشریح روان

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
ادوارد اف. إدینجر (1998-1922) روان کاو آمریکایی و پیرو مکتب روان شناسی پونک، در دانشگاه ایندیانا و دانشکده پزشکی دانشگاه پیل تحصیل کرد. ادینجر از اعضای بنیان گذار بنیاد یونگ در نیویورک، رئیس سابق مرکز آموزشی پونک در نیویورک و صاحب آثار ارزشمندی در زمینه روان شناسی یونکی ست.
کتاب حاضر، در ادامه مطالعات یونگ درباره کیمیاگری، کوشش می کند تا بعضی شیوه ها یا مقولات فرایند تفرد را که در نمادپردازی های کیمیاگری متجلی می شوند، مشخص و مرئی کند. ادینجر در این کتاب تصویری دقیق و درخشان از روان عینی و چگونگی تجربه شدن آن در طول اعصار، از ادیان ابتدایی گرفته تا فیزیک هسته ای و سیکرونیسیتی، به دست می دهد. این اثر ادینجر شاخص روان شناسی بونگی در بالاترین حد آن به شمار می آید و یک کتاب راهنمای اساسی روان شناسی یونگی معاصر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • افسون عرب
    • پاسخ به نظر

    این کتاب یکی از فوق العاده ترین کتاباییه که من خوندم در مبحث ارتباط کیمیا گری و فرآیندهای روانی. کتاب کیمیا گری از همین انتشارات نیز فوق العاده اس. به افرادی که در زمینه های تخصصی مطالعات کیمیاگری و فرآیندهای روانی دارند به شدت این دوکتاب رو پیشنهاد می دم.مخصوصا که ترجمه ی راحت و روانی هم داره.از آقای سررشته داری.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی