30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
اگنس نام فراموشی من است

اگنس نام فراموشی من است

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
203

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اگنس نام فراموشی من است

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
این رمان دلنشین مخاطب را با الیز چهارده ساله و اهل آیووا همراه می کند. او می داند جنگی جهانی در گرفته اما فکرش را هم نمی کند که آتش آن جنگ دامن گیر خانه شان شود.
سرنوشت بازی دیگری دارد و الیز ناگهان همراه خانواده اش سر از کمپ بازداشتی ها در می آورد. او، محبوس پشت سیم های خاردار، از هر چه دوست داشته و می شناخته دور می شود، حتی از شخصیت خودش. تنها اتفاق مثبت کمپ دوستی او با دختری است آمریکایی ژاپنی و اهل لس آنجلس به نام ماریکو. آن دو همراه هم در این بیابان وحشی رؤیاهای پرشور جوانی را ورای حصارهای کمپ پرواز می دهند، اما چرخش روز گار حتی همین دوستی را هم روا نمی دارد. با وجود این، الیز همچنان منتظر ماریکو است.
جایی که زندگی می کنید لزوما خانه تان نیست. برخی اوقات، جایی که زندگی می کنید فقط مکانی فیزیکی است. یک چهاردیواری و در و چند تا صندلی که رویش بنشینی و اتاقی در انتهایش که تختخوابی دارد و لباس خوابت را هم زیر بالشش تا کرده ای. حتی در چهارده سالگی هم می فهمیدم باید معجزه شود تا ساختمانی تبدیل شود به خانه، تبدیل شود به موجودی زنده که نفس می کشد، مثل خاله یا عمه ای پیر که دوستش دارید یا مثل سگی شکاری و وفادار. معجزه ای که در ساختمان دونپورت اتفاق افتاد، ولی در آن کلبه ای که پنجره هایش به روی مرغدانی باز می شد و در اینجا اتفاق نیفتاد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی