30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
اروپا
جاسوس میلیارد دلاری

جاسوس میلیارد دلاری

(0)

2,690,000ریال

2,017,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1295

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جاسوس میلیارد دلاری

انتشارات خوب منتشر کرد:
دیوید امانوئل هافمن، نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی متولد سال 1953 است. او در حال حاضر در مقام ویراستار با نشریه واشنگتن پست همکاری می کند. هافمن در سال 2010 توانست جایزه پولیتزر را برای کتاب The Dead Hand دریافت کند. وی همچنین موفق به کسب جوایز متعددی در دوران روزنامه نگاری اش شده است.
آدولف توكالچف یکی از با ارزش ترین جاسوس های ایالات متحده در دل اتحاد جماهیر شوروی بود. او ده ها هزار صفحه از اطلاعات فوق سری از تحقیقات و پیشرفت های نظامی شوروی را در اختیار سازمان سیا قرار داد و البته فعالیت های جاسوسی اش به اینجا ختم نشد. فعالیت های توکالچف به عنوان جاسوس نقش بسیار تعیین کننده ای در پایان جنگ سرد و برتری آمریکا بر شوروی داشت. هافمن با تکیه بر اسناد محرمانه به دست آمده از سازمان سیا تصویری بی همتا از یکی از با ارزش ترین جاسوسان تاریخ ارائه داده است. جاسوسی که هدفش چیزی جز ضربه زدن به شوروی نبود و علیه کشورش فعالیت های بسیاری انجام داد. جاسوس میلیارد دلاری روایتی ست غیرقابل پیش بینی، تکان دهنده و پرتنش از داستان زندگی آدولف تولکاچف، جاسوس میلیارد دلاری آمریکا، در قلب اتحاد جماهیر شوروی.
منتقد نشریه پابلیشرز ویکلی در مورد این اثر می گوید: «دیوید هافمن، برنده جایزه پولیتزر، با این کتاب بیوگرافی دوباره به دوران جنگ سرد باز می گردد و ثابت می کند که یک اثر ناداستان می تواند مثل یک رمان هیجانی خوانده شود. این روایت واقعی از جاسوسی چیره دست از همان ابتدا خوانندگان را میخکوب خواهد کرد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی