30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
بزن قدش این یه قانونه

بزن قدش این یه قانونه

(1)
نویسنده:

1,320,000ریال

1,188,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2122

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزن قدش این یه قانونه

انتشارات مون منتشر کرد:
مل رابینز مجری، تحلیلگر، مربی زندگی، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او در سال 2014 به عنوان مجری گفت وگوی خبری، برنده جایزه گریس شد. کتاب قانون 5 ثانیه که در سال 2017 از او منتشر شد، مشهورترین اثر او و ششمین کتاب صوتی آمازون در سال 2017 است. مل رابینز برای اولین بار ایده قانون پنج ثانیه خود را در برنامه TED مطرح کرد. اجرای او یکی از بیست برنامه پربیننده TED در جهان بوده است که حدود چهارده میلیون بار و در بیش از سی و هفت کشور جهان دیده شده. بزن قدش! این یه قانونه جدیدترین اثر مل رابینز است که در سال 2021 منتشر شده.
نویسنده در این کتاب به شما می آموزد که چگونه به مهم ترین فرد زندگیتان توجه کنید؛ کسی که در آینه به شما خیره شده است: خودتان! اگر مثل همه آدم ها از خود مطمئن نیستید، اگر از دست منتقد بیرحم درون ذهنتان خسته شده اید، اگر موفقید ولی تنها به کم و کاستی هایتان می نگرید و اگر حوصله انجام دادن هیچ کاری را ندارید و روی مبل نشسته اید و به تلویزیون خیره شده اید، مل رابینز این کتاب را برای شما نوشته است. بزن قدش! این یه قانونه: خودباوری، کلید کنترل زندگی با ارائه ابزاری ساده اما کاربردی نگرش شما را نسبت به خودتان و دستاوردهایتان تغییر می دهد. شما حین این فرآیند می خندید، یاد می گیرید و برای افزایش شادی و اعتماد به نفس خود قدم برمی دارید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوب در زمینه‌ی عزت نفس که از کتاب اول یعنی «قانون 5 ثانیه» مطالب بیشتری برای گفتن داره و مدام یک جمله در کتاب تکرار نشده. پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو مطالعه کنید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی