نگران نباشید

(0)
نویسنده:

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
108

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نگران نباشید

انتشارات میردشتی منتشر کرد:
احساساتمان، ناخودآگاه ترین بخش وجودمان، لحظه لحظه ی زندگی ما را می سازند. احساساتمان، نه تفکر مثبت و یا اقبال خوش یا ناگوار، کیفیت
زندگی ما را تعیین می کنند.
.
این کتاب نشان می دهد که چرا بیشتر رویاهایمان عملی نمی شوند، چرا اغلب، حساب بانکی اکثرمان خالی است، روابط ناموفقی داشته ایم و از بیماری و زندگی خالی از معنویت رنج برده ایم. از همه مهم تر، لین گربهورن با نثری ساده و توضیحاتی منطقی مراحلی ساده و نمونه هایی از زندگی حقیقی را به ما نشان می دهد که چگونه بدون هیچ کوششی غیر از توجه به کیفیت احساسمان، می توانیم زندگی خود را از این رو به آن رو کنیم و سرنوشتمان را تغییر دهیم.
نقد کتاب نایا
همان طور که نویسنده ی کتاب یادآور می شود، نگرانی و ترس دقیقا همان چیزی را که نمی خواهید، به سویتان جلب می کند. بسیار ساده می توان درگیر تفکر منفی ناخودآگاه شد، اما با خواندن این کتاب، از این موضوع پیشگیری خواهید کرد؛ زیرا از اینکه درگیر حس قربانی بودن شوید یا با احساس کم ارزشی زندگی کنید، ممانعت می کند. نویسنده با توضیحات واضح و راهنمایی های بسیار انرژی بخش، «قانون جذب معنوی» را به سادگی توضیح می دهد و به ما می آموزد و راهنماییمان می کند که چگونه در زندگی خود نعمت پدید آوریم.
مجله ی درخت زندگی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی