30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1176

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منتشر کرد:
روان شناسی به دنبال شرحی علمی از چگونگی کارکرد ذهن است. اما داشتن علمی درباره ذهن به چه معناست؟ بهترین نظریه های روان شناسی چه تصویری از ذهن ارائه می کنند؟ کتاب پیش رو، به شیوه ای قابل فهم برای خواننده ای که اطلاع کمی از روانشناسی و علوم عصبی دارد یا هیچ اطلاعی از آنها ندارد، به این معماهای فلسفی می پردازد. کتاب با بهره گیری از موردپژوهی های دقیق و استفاده از پژوهش های تجربی به روز موضوعاتی همچون ادراک و کنش، ربط میان توجه و آگاهی، پیمانه ای بودن ذهن، چگونگی فهم اذهان دیگر، تأثیر زبان بر فکر، و همچنین روابط میان ذهن، مغز، بدن و جهان را بررسی می کند. ثمرۀ کار شرحی یکپارچه و جامع درباره بیشتر بخش های معماری ذهن است. این کتاب برای دانشجویان و متخصصان فلسفه و روان شناسی و علوم شناختی اثری ارزشمند است.
دانیل ای. وایسکاف استاد فلسفه و عضو هیئت علمی مؤسسه علوم عصبی دانشگاه ایالتی جورجیاست. وی مقالات و فصول فراوانی درباره مفاهیم و بازنمایی های ذهنی، ساختار شناخت مرتبه بالا، شناخت بدن یافته و بسط یافته، تبیین مکانیستی و کارکردی، و مدل سازی عملکردها در علوم ذهنی / مغزی منتشر کرده است.
فرد آدامز استاد زبان شناسی و علوم شناختی و استاد فلسفه در دانشگاه دلور است. وی بیش از صد مقاله و فصل در فلسفه علم، فلسفه ذهن، فلسفه زبان، معرفت شناسی و سایر زمینه های علوم شناختی منتشر کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محسن خیاط کاشانی
    • پاسخ به نظر

    ترجمه این کتاب چندان جالب نیست. مشخص است که مترجم بیش از حد سعی در وفاداری به متن داشته و به همین دلیل ایرادات نگارشی فراوان در جایگزاری فعل و مسند و... دارد. مطالعه متن انگلیسی راحت تر از این ترجمه است. شاید بهتر باشد در چاپ های بعدی مترجم از یک ویراستار حرفه ای برای بهتر کردن متن کمک بگیرد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی