آوای کوهستان

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2419

علاقه مندان به این کتاب
36

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آوای کوهستان

انتشارات چشمه منتشر کرد:
رمان آوای‌کوهستان یکی از درخشان‌ترین آثار « یاسوناری کاواباتا » است. رمانی فراموش‌نشدنی که در سال 1954 منتشر شد و درخشید.
قصه‌ی مردی که انگار جنگ فرزندانش را از مدار اقتدارش خارج کرده و او باید خود را سپر کند، و البته، این میان گناه و عشق نیز وجود دارد...
تصویرسازی‌های کاواباتا در تاریخ ادبیات شهرت دارد و نفوذش در ذهن پیچیده‌ی شخصیت‌ها و، در نهایت، خواننده‌ای که مبهوت این فضا می‌شود. او بر بسیاری از نویسندگان جهان، از جمله گارسیا مارکز، تاثیر مستقیم گذاشته است. کاواباتا در هفتاد و چهار سالگی با گاز خودش را کشت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ندا سوری
    • پاسخ به نظر

    در این کتاب کاواباتا نشان می دهد که بعد از جنگ دوم ،در سن پیری، با مشکلات پی در پی خانوادگی ، و دیدن مرگ یک به یک دوستانت، و خستگی مفرطی که یک خواب پنجاه هزارساله آن را به در می برد، شکوه و زیبایی طبیعت شاید بتواند تسکینی باشد بر آلام بشر. اگر به طبیعت ، به ظرافت و عظمتش به دید پناهگاه بشر از دردهای ساخته دست بشر نگاه می کنید این رمان کاواباتا را از دست ندهید.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ندا سوری
    • 0

    چه خوب بود آدم می توانست بی آنکه بمیرد، هزار سال یا دو هزار سال بخوابد.... نه توی قبر. نه در حال مرگ. فقط استراحت کند؛ بعد از پنجاه هزار سال بلند می شد و تمام مسائل دنیا را هم حل شده می دید، آن وقت در بهشت می بود.

عیدی