30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
دین و زندگی
زبان انگلیسی جامع انسانی

زبان انگلیسی جامع انسانی (دهم یازدهم دوازدهم)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
88

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زبان انگلیسی جامع انسانی

انتشارات مشاوران منتشر کرد:
هدف از تألیف کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور انسانی مشاوران آموزش، آماده سازی دانش آموزان رشته انسانی برای شرکت در کنکور سراسری و رساندن این دانش آموزان به تسلط بر زبان کنکور است. در فهرست کتاب، تنها شماره شروع صفحه هر درس از هر پایه به همراه آزمون کنکوری انتهایی آن آورده شده است. بهتر است که هر بخش از هر درس مثل درسنامه‌ها، تست‌ها و جدول واژگان هم در فهرست مشخص و دسترسی به این بخش‌ها برای خواننده تسهیل شود.
کتاب انگلیسی جامع انسانی مشاوران آموزش ساختار مشابهی برای هر یک از سه پایه متوسطه دوم دارد. به ترتیب درسنامه و تست‌های گرامر، درسنامه و تست‌های واژگان، درسنامه درک مطلب و کلوز و تست‌های آن برای هر درس از هر پایه آورده شده است و در نهایت آزمون کنکوری آن درس قرار دارد. در انتهای هر پایه نیز 100 تست چالشی از آن پایه طراحی شده است. در انتهای کتاب هم پیوست جداول افعال بی قاعده و پاسخنامه تشریحی قرار گرفته‌ است.
نویسنده با لحنی رسمی در مقدمه، شرح کاملی از محتوای کتاب و همچنین پیشنهاداتی در راستای چگونگی استفاده از کتاب ارائه کرده است که بسیار مفید و کاربردی است و از جمله نکات مثبت ارائه شده در کتاب است. این کتاب به طور خاص برای کنکور 1400 تألیف شده است، اما از آنجایی که محوریت کتاب، کنکورهای سالیان پیش است، اگر تغییرات عمده‌ای در کتاب درسی زبان انگلیسی انجام نشود، قابل استفاده برای کنکورهای یک تا دو سال بعد نیز خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی