میدان پارلمان
تخفیف

%10

میدان پارلمان

(0)
نویسنده:

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
165

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب میدان پارلمان

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
نمایشنامه‌ی بسیار قدرتمند جیمز فریتز؛ «میدان پارلمان» ویرانگر و دلسوزانه، باعث می‌شود که با برخی از فوری‌ترین و مهم‌ترین سوالاتی که با آن روبرو هستیم مواجه شویم. یک فرد برای ایجاد تغییر چه کاری می تواند انجام دهد؟ و مرز بین تعهد مطلق و وسواس خطرناک را باید کجا ترسیم کرد؟ برای چیزی که به آن اعتقاد دارید تا کجا پیش می‌روید؟
درباره‌ی میدان پارلمان:
کت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود، خانواده‌اش را پشت سر می‌گذارد و به لندن می‌رود تا کاری را انجام دهد که امیدوار است، زندگی او و زندگی دیگران را تغییر دهد.
‌داستان این نمایشنامه درباره‌ی کسی یا کسانی است که می‌خواهند کاری کنند اما هنوز نمی‌دانند چه‌چیز درست و چه‌چیز اشتباه است، آنچه برای ما باقی مانده تلاش برای نجات زندگی انسان در آینده‌ی دور و نزدیک است. زیرا انسان نمی‌تواند زندگی و شکنجه‌اش را تاب بیاورد.
‌نمایشنامه‌ی میدان پارلمان علیه روزمرگی نوشته شده است، با اینکه نویسنده‌ی این اثر در انگلستان زندگی می‌کند اما موضوعی را دستمایه‌ی نگارش قرار داده که در این دوران بیشتر مردم دنیا درگیر آن هستند. با وجود جنگ‌ها، سلطه‌گری‌ها و عدم آگاهی مردمان، دنیا هر روز تاریک‌تر می‌شود. انسان‌هایی هستند که می‌خواهند این روند مهلک را تغییر دهند و آینده‌ای بهتر به‌وجود آوردند.‌زبان، شخصیت‌ها و موقعیت‌های روزآمد این نمایشنامه در جریان اجرا می‌تواند موجب تجربه‌ای اندیشه‌برانگیز شود.
«میدان پارلمان» سال ۲۰۱۵ در بخش برنده‌ی جایزه‌ی داوران بهترین نمایشنامه‌ی «برونتوود پرایز» شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی