هراس

هراس

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
293

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هراس

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
«هراس» فالک ریشتر آنقدر راست افراطی را برانگیخت که او را به دادگاه کشاندند و خواستند نمایش را سانسور کند. شاکیان موفق نشدند: این فقط یک پیروزی برای یک تئاتر واحد نبود، بلکه برای آزادی بیان در اروپائی بود که به‌طور فزاینده‌ای توسط افراط‌گرایی تهدید می‌شد.
درباره‌ی هراس:
نمایشنامه‌ی «هراس» فالک ریشتر که عکس‌العمل سریع و قاطعی به شروع فعالیت و گسترش گروه‌های دست‌راستی و بنیادگرایان مسیحی در آلمان است، در اکتبر 2015 در برلین به صحنه رفت.. اجرای نمایش با جاروجنجال همراه شد. از ایجاد اختلال در حین اجرا تا دیوارنویسی و تلفن‌های تهدید به مرگ و تهدید به آتش زدن سالن تئاتر. درخواست حزب دست‌راستی برای پایین کشیدن نمایش از صحنه با مخالفت سوسیال‌دموکرات‌ها و سبزهای آلمان روبه‌رو شد.
نویسنده درباره‌ی شیوه‌ی اجرای نمایش گفته است: «مجموعه‌متن‌های این نمایشنامه را می‌توانید به همین ترتیبی که آمده یا به هر ترتیبی که مایلید ترکیب و اجرا کنید. نام شخصیت‌ها، نام بازیگرهایی است که زمان اجرا، متن مربوطه را روی صحنه اجرا کرده‌اند. نمایشنامه به سفارش تئاتر میدان لهنینگر برلین و با همکاری و در جروبحث با بازیگرها و تیم هنری نوشته شده است.»
و همین شیوه‌ی برخورد با متن است که سبب می‌شود بدانیم با اثری تا چه اندازه متفاوت و جذاب سروکار داریم!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی