حیوانات مسلح

(0)

1,050,000ریال

945,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
363

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حیوانات مسلح

انتشارات فاطمی منتشر کرد:
پروفسور داگلاس.جی املن، زیست‌شناس تکاملی است که در خصوص رشد و تکامل عجیب‌ترین سلاح‌های حیوانات و چگونگی شکل‌گیریشان تحقیقات فراوانی انجام داده‌است. او در این کتاب با بیان جذابی به شرح آزمایش‌ها و تجربیاتش پرداخته و در سفری مهیج، ما را با خود از تنه‌های درختان فروافتاده در جنگل‌های استوایی، تونل‌های زیرزمینی ساحل دریاها و صخره‌های پرشیب دامنه‌ی کوه‌ها تا دل قلعه‌ها و کاخ‌های قرون وسطی و ناوهای نظامی در آسمان و زمین می‌برد.
گاه در حیوانات، ابزارهای مبارزه و دفاع چنان خارق‌العاده‌ای به وجود می‌آیند که به هیچ روی نمی‌توان از کارشان به سادگی عبور کرد. داستان به وجود آمدن این ساختارها بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و در این کتاب برای اولین بار مورد بررسی و کالبدشکافی قرار گرفته‌است.
نکته‌ی جالب‌تر این که نویسنده به طور موازی، این روند را در انسان مقایسه کرده و به درهم‌تنیدگی میان این دو فرآیند پرداخته ‌است. شاید برای بسیاری افراد قابل تصور نباشد که سلاح‌های انسانی با ظاهر رعب‌آورشان با استفاده از چه قواعد ظریفی به شکل کنونی درآمده‌اند و یا در آینده احتمالا به چه شکلی درخواهند آمد.
نویسنده به بررسی شرایط و محیط شکل‌گیری پیچیده‌ترین سلاح‌های حیوانات و انسان‌ها پرداخته و در کمال شگفتی هر دو را مشابه یافته‌است. وی در این کتاب با مهارت و به زیبایی به بیان این فرآیندها و اسرار شگفت انگیزشان پرداخته که هر خواننده را به فکر فرو می‌برد.

پرفسور املن، در داستانی شخصی، روایتی تاریخی و بیانی دقیق، تکامل شگفت‌انگیزترین و عظیم‌ترین سلاح‌های حیواناتی را ترسیم کرده که حتی وجودشان هم حیرت‌آور است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی