30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
ذهن آگاهی سفری به سوی آرامش

ذهن آگاهی سفری به سوی آرامش

(0)

1,099,000ریال

989,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
161

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ذهن آگاهی سفری به سوی آرامش

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
ذهن‌آگاهی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشر در حوزۀ خودشناسی و روان‌شناسی دانست. در حال حاضر رویکردهای روان‌شناسی مبتنی بر ذهن‌آگاهی دنیای روان‌شناسی را متحول کرده‌اند و از مؤثرترین و پیشتازترین روش‌های درمان بیماری‌ها و اختلالات جدی ذهنی و روانی، به‌خصوص اضطراب و ترس، به شمار می‌آیند.
ذهن‌آگاهی اوج آرامش است؛ انتهای همۀ خواسته‌های بشر است؛ اتصال انسان است به کائنات و اقیانوس بیکران آگاهی. ذهن‌آگاهی همان حضور در لحظۀ اکنون، شناور شدن در دریای شعور بی‌انتهای عالم و یکی شدن با کل جهان است. با ذهن‌آگاهی، سلامت و تعالی وجود و زندگی‌تان را فرامی‌گیرید و به مرتبه‌ای از معرفت و هوشیاری می‌رسید که بخش اعظم رنج‌ها و ناراحتی‌های زندگی یک‌باره از وجودتان رخت برمی‌بندند.
جان کلام ذهن‌آگاهی همان چیزی است که استادان خودشناسی طی هزاران سال بیان کرده‌اند. می‌توان مولانا را یکی از ذهن‌آگاه‌ترین شاعران تاریخ بشر و مثنوی معنوی و دیوان شمس را یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزۀ ذهن‌آگاهی برشمرد. به خاطر بسپاریم: «انتهایِ انتهایِ انتهایِ همۀ دانش‌ها و آموزش‌ها به ذهن‌آگاهی ختم می‌شود.»
این کتاب به معرفی کاربرد ذهن‌آگاهی در عمل و زندگی روزمره می‏پردازد. مبانی نظری ذهن‌آگاهی در کتاب‌های قبلی نگارنده به‌تفصیل شرح شده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی