گوتیک مکزیکی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
790

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گوتیک مکزیکی

انتشارات روزگار منتشر کرد:
نوئمی تابوئادا دختر زیبا و باهوشی است که پس از دریافت نامه ای از دختر عمویش که به تازگی ازدواج کرده راهی خانه ای مرتفع می شود. خانه ای دورافتاده واقع در حومه یکی از روستاهای مکزیک. دختر عمویش کاتالینا در این نامه ادعا کرده خانه می خواهد او را خفه کند و التماس کرده کسی نجاتش دهد. نوئمی مطمئن نیست چه چیزی در انتظارش است، شوهر دختر عمویش یک مرد انگلیسی خوش قیافه و در عین حال یک غریبه است، و نوئی چیز زیادی در مورد آن منطقه و آنها نمی داند.
بنظر می رسد شوهر دختر عموی نوئمی قصد دارد همسرش را به قتل برساند و نوئمی باید کمکش کند. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و این سرآغاز یک ماجراجوئی هولناک است که خواننده را تا آخر داستان با خود همراه می کند.
...
عمارتی دور افتاده. اشراف زادهای دلفریب و ترسناک. و یک فرد مقتدر و شجاع که قرار است اسرار خائنانه ای را برملا کند. رمانی جدید از نویسنده رمان پر فروش خدایان زن و سایه.
رمانی در شاخه وحشت لاوکرفتی که با کارهای خواهران برونته در آمریکای لاتین برابری می کند، و بعد از شروعی ملایم به شکلی جدی، مرموز و جادوئی
می شود.»
گاردین
«بطرز شگفت انگیزی وهم آلود، تلفیقی از صحنه های مخوف و استعاره های گوتیک کلاسیک در بستر قصه ای گمراه کننده و خانمان برانداز»
مجله ونیتی فیر
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی