ترک عادت موجب مرض نیست

(0)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
110

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترک عادت موجب مرض نیست

انتشارات لوگوس منتشر کرد:
«با مطالعۀ کتاب دو مربی برجستۀ جهانی به کسب‌و‌کار خود رونق ببخشید. استراتژی‌های معروف مارشال برای تغییر رفتار به همراه تخصص حرفه‌ای سالی در حوزۀ زنان باعث تغییر زندگی شما از شروع فصل اول خواهد شد. همین الان خواندن این کتاب را شروع کنید.»
-کارلوس ایوانس، مؤسس و نمایندۀ رسانۀ مادر شاغل
«رهبران زن نیروهای محرک سازمان‌ها در قرن بیست‌ویکم خواهند بود. سالی و مارشال در این کتاب، به‌صورت واقع‌بینانه و متقاعدکننده، نقشۀ راه را به ما نشان می‌دهند.»
-استوارت کرینر و دس دیرلاو، بنیان‌گذاران 50 متفکر برتر
«زنانی که به دنبال پیشرفت هستید، به خاطر داشته باشید این کتاب تنها راهنمای ضروری شماست. همچنین مطالعۀ آن را به آقایانی که با زنان، برای زنان و در اطراف زنان کار می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.”
-لیز اسمیت، مدیرعامل بلومین برندز
«بهترین رهبران می‌دانند که در سایۀ نقاط قوتشان قاتلان حرفه‌ای خاموشی پنهان شده‌اند. سالی و مارشال به شما کمک می‌کنند که با کمک لنزهای درخشان از وجودشان آگاه شوید و خودتان را از عادت‌هایی که مانع پیشرفتتان است، رها سازید. اگر می‌خواهید در اوج رهبری کنید این کتاب را بخوانید.»
-لیز وایزمن، نویسندۀ کتاب پرفروش مولتی پلایرز و راکی اسمارتز
«خیلی راحت می‌توانیم خودمان را لابه‌لای صفحات این کتاب پیدا کنیم. سالی و مارشال به ما یاد می‌دهند روش هدایتگر خودکار را تغییر دهیم، عادت‌هایی را که مانع موفقیتمان می‌شوند ترک کنیم و با کنترل مسیر شغلیمان به اهداف موردنظرمان برسیم.»
-ویتنی جانسون، نویسندۀ کتاب خودت را ببخش
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی