کیم جی یونگ متولد 1982

(0)
نویسنده:

980,000ریال

882,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
487

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کیم جی یونگ متولد 1982

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
خواندن این کتاب، دوران کودکی‌ام را در کره برایم زنده کرد. تجربیات دلخراشی را به یادم آورد که سعی کرده بودم آن‌ها را غیرعادی تلقی کنم. اما بعد از خواندن این کتاب متوجه شدم تجربیاتم برای هر کسی می‌تواند اتفاق افتاده باشد، درست مثل ترس‌ها و تشویش‌هایی که جی‌یونگ هر روز متحمل می‌شود. کیم جی‌یونگ مادری جوان است که به دلیل ماندن در خانه دچار روان‌پریشی شده است. او روزی از خواب برمی‌خیزد و دیگر خودش نیست، روزی مانند مادرش حرف می‌زند و روزی مانند دوستی که پارسال هنگام به دنیا آوردن فرزندش از دنیا رفت. انتظارات جامعه آن‌قدر جی‌یونگ را کلافه کرده که احساس می‌کند دیگر در جسم‌اش جایی برای خودش ندارد.
این رمان تصویرگر سویة زشت جوامعی است که با وجود شکوفایی، پیشرفت و فراهم آوردن ابزار رفاه و آرامش، همچنان وقتی پای جنسیت به میان می‌آید، عاری از خرد و پیشرفت به نظر می‌رسند.
یونی هونگ، روزنامه‌نگار و نویسندة کره‌ای امریکایی، نیویورک تایمز
رمانی که داستان سه نسل از زنان کره را بازگو می‌کند، از نابرابری‌ها و تبعیض‌ها می‌گوید و اینکه چقدر دشوار است زنی پا روی امیال و آرزو‌هایش بگذارد، فقط در خانه بماند و فرزندانش را بزرگ کند. «کیم جی‌یونگ» از این واقعیت سخن می‌گوید که بیشتر زنان اگرچه تلاش می‌کنند مادری نمونه باشند، در معرض افسردگی‌ها و مشکلات روحی هستند که هم از زیرپاگذاشتن خواسته‌های فردی‌شان نشئت می‌گیرد و هم از معضلاتی که از بیرون بر آن‌ها وارد می‌شود.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی