ترک عادت تنش‌زا

(0)
نویسنده:

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
430

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترک عادت تنش‌زا

انتشارات مون منتشر کرد:
جنیفر گلدمن وتسلر، روانشناس و متخصص مشاوره در زمینه کشمکش و تنش است، او مؤسس و مدیرعامل گروه استراتژی های مرتبط با همکاری (ASG) است. گلدمن وتسلر به مدت دو دهه مشاوره مدیران سطح بالای مؤسسات جهانی و سازمان های دولتی را در حوزه های مختلف بر عهده داشته است.
همه ما در ارتباطات خانوادگی، کاری و حتی رابطه های دوستی مان دچار تعارض شده ایم. گاهی اوقات این اختلاف نظرها آنچنان بالا می گیرند که به نظر می رسد راه حلی برای برون رفت از آن وجود ندارد. اکثر رویکردها بر صحبت کردن و حل اختلاف ها از طریق مکالمه تأکید می کنند، اما اگر همنشینی و صحبت کردن هم جواب نداد و تعارض حل نشد باید چه کنیم؟ دکتر گلدمن وتسلر با روایت چالش های شخصی خود و مراجعه کنندگانش در جنبه های مختلف زندگی، برای مخاطب راه حلی متفاوت به ارمغان آورده است. او معتقد است باید ریشه این اختلاف نظرها را پیدا کرد و به صورت اساسی با این چالش ها روبه رو شد و به طور شفاف به آنها نگریست. او در ادامه به نظریات بزرگان این عرصه همچون پونگ نیز اشاره می کند و با استفاده از آموزه های وی به مخاطب یاد می دهد که چگونه به صورت عمیق تر به حل کشمکش هایش با اطرافیان بپردازد.
منتقد نشریه واشنگتن تایمز معتقد است کتاب بررسی بی مانندی درباره مسئله کشمکش است و خواندن آن را به هر کسی که راهنمایی ساده برای سروسامان بخشیدن به روابط شخصی و کاری خود نیاز دارد توصیه می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی