بیش یادگیری

(0)
نویسنده:

1,090,000ریال

981,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1261

علاقه مندان به این کتاب
27

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیش یادگیری

انتشارات میلکان منتشر کرد:
مهارت جدید بیاموزید، به‌روز بمانید، خود را از نو بسازید و خود را با هر چیزی که سرِ راه‌تان سبز می‌شود وفق دهید. بیش‌یادگیری نُه اصل برای تسلط هرچه سریع‌تر بر مهارت‌های پیچیده ارائه می‌دهد. کتابی که در دست دارید، راهنمایی اساسی برای آموختن تکنیکی برای خودآموزی است تا با آن آینده‌ی شغلی خود را تثبیت کنید و امتیازهای رقابتی‌تان را افزایش دهید.
در این دنیای پرآشوبِ تحولات اقتصادی و فناوری، برای جلوتربودن از بقیه باید همواره در حال خودآموزی باشیم؛ تلاش مادام‌العمر برای بهبود خودمان و آموختن مهارت‌های جدید. پس بیش‌یادگیر شوید! البته اگر می‌خواهید کارهای بیش‌تری انجام دهید و با دیگران فرق داشته باشید.
اسکات اِچ. یانگ دستاوردهای جدیدترین مطالعات در حوزه‌ی روش‌های مؤثر یادگیری و داستان بیش‌یادگیرانی همانند خود را در این اثر گردآوری کرده است؛ بنجامین فرانکلین، استاد بزرگ شطرنج یودیت پولگار، فیزیک‌دان برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ریچارد فاینمن، نایجل ریچاردز که بدون این‎که فرانسه بداند در مسابقه‌ی بازی با کلمات فرانسه برنده شد.
بیش‌یادگیری، مهارتی مرموز نیست که فقط بعضی آدم‌ها از آن بهره ببرند، بلکه ابزاری قدرتمند برای همه ‌است. این کتاب بینشی جدید در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه برای یادگیری عمیق و سریع، بدون داشتن معلم یا صرف هزینه‌های گزاف آموزشی، به شما می‌دهد.
فرقی نمی‌کند چه هدفی داشته باشید؛ روان‎صحبت‌کردن به یک یا دَه زبان جدید، کسب دانشی معادل تحصیل دانشگاهی در مدتی کوتاه یا مسلط‌شدن به ابزارهای متعدد از سطح پایه برای تولید محصولی جدید یا آغاز کسب‌وکاری تازه، هدف هرچه باشد اصول بیش‌یادگیری شما را به‌سمت موفقیت هدایت می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب بی حد‌ومرز نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی